پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:24 - 1394/05/29

30 طرح و پروژه عمرانی هفته دولت در پاوه به بهره برداری می رسد

فرماندار پاوه گفت: در هفته دولت امسال 30 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 83 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در این هفته 30 پروژه شامل ساختمانهای اداری و تجاری، راه روستایی، کشاورزی و دامپروری، عمران شهری و عمران روستایی در این شهرستان افتتاح می شود.
وی اظهار کرد: دو طرح احداث مرکز بهداشتی درمانی شهر بانه وره و ساختمان اداری، تجاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیز با 46 میلیارد ریال در این هفته کلنگ زنی می شود.
وی اضافه کرد: محل تامین اعتبارات طرحهای به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی شده شهرستان، سفر مقام معظم رهبری، استانی، طرح توسعه، منابع داخلی شهرداریها و مشارکت مردمی است.
ایده پور تصریح کرد: علاوه بر افتتاح طرحهای عمرانی دیدار اعضای شورای اداری و کارگزاران دولت با امام جمعه پاوه، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارمند و گلباران وغبارروبی مزار شهیدان، تجلیل و قدردانی از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان است.
شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.