پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:59 - 1394/05/28
در پاسخ به استقبال پرشور مردم در مراسم 26 مرداد:

قدردانی فرمانده سپاه ناحيه پاوه از حضور پرشور مردم در مراسم حماسه 26 مرداد پاوه

فرمانده سپاه ناحيه پاوه در گفتگويي از حضور مردم این شهرستان در مراسم سالروز حماسه 26 مرداد پاوه تقدير و تشكر كرد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما از حضور مردم این شهرستان در مراسم سالروز حماسه 26 مرداد پاوه تقدير و تشكر كرد.

سرهنگ نورعلي عبدي ضمن گراميداشت سالروز اين حماسه افزود:به مناسبت سي و ششمين سالگرد حماسه شكست حصر پاوه و بزرگداشت فرماندهان و 640 شهيد اين شهرستان امسال همچون سنوات قبل، مراسمي با حضور مسوولان كشوري و استاني در پاوه برگزار شد.

وي افزود: حقیقتاً این مردم با این استقبال و بی نظیر خود از مراسم سالروز حماسه 26 مرداد پاوه نشان دادند که فرهنگ ایثار وشهادت روز به روز در وجود آنها زنده تر و پایدارتر خواهند ماند.

وي گفت: آفرين بر مردم خداجوي شهرستان پاوه ، كه بار ديگر با حضور حماسي و بي نظير خود، خاطره ي 26 مرداد 58 را بار ديگر زنده كردند، همان روزي كه با صدور فرمان تاريخي امام (ره) امید دشمنان به سقوط انقلاب اسلامی را به یأس مبدل  کرد، و همچنان حادثه‌ای مهم در تاریخ تحولات انقلاب اسلامی را رقم زد.

سرهنگ عبدي ادامه داد: بر اين اساس سپاه ناحيه پاوه از زحمات کلیه بزرگواران به عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین ، صمیمانه از حضور حماسی پرشور و کم نظیر همه اقشار مردم و کلیه مسئولین در مراسم سالروز حماسه 26 مرداد پاوه تقدیر و تشکر مي نمايد.

وي در پايان گفت: از خداوند متعال دوام توفيقات همگان در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و پيمودن مسير نوراني شهداي عزيز را خواهان و خواستارم.