پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:56 - 1394/05/27
نماینده مردم اورامانات در مجلس:

ملت ایران اجازه نفوذ دشمن از طریق مذاکرات را نخواهد داد/ فصل الخطاب مصالح کشور بیانات مقام معظم رهبری است

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به امریکایی ها نخواهند داد.

به گزارشهزار ماسوله، نعمت الله منوچهری در گفتگو باسراب روانسر،اظهار داشت: ملت ایران در تایید بیانات مقام معظم رهبری اجازه نفوذ دشمن از طریق مذاکرات را نخواهد داد.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، آمریکایی ها می خواهند از توافقی که هنوز نه در ایران و نه در امریکا تکلیفش و رد یا قبول شدنش معلوم نیست، وسیله ای برای نفوذ در ایران بسازند و ما هم در حمایت از مقام معظم رهبری اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به امریکایی ها نخواهیم داد.

منوچهری با تاکید بر اینکه، فصل الخطاب مصالح کشور بیانات مقام معظم رهبری است،  افزود: ایثار و مقاومت ملت مسلمان و فهیم ایران در برابر تحریم ها و فشار اقتصادی که بیش از 3 دهه درگیر آن هستند به دنیا ثابت کرده است که این ملت بر سر ارزشهای خود مذاکره نمی کند و هرگز زیر بار ظلم نخواهد رفت.

وی با اشاره به تاریخ سیاه دنیای استکبار در برابر ملت ایران تاکید کرد و گفت: هماهنگونه که مقام معظم رهبری بیان داشتند دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و نفوذ در منطقه بوده و این بیشتری وخطرناکترین فتنه دشمن در منطقه است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: امروز آگاهی و بصیرت بخشی و شناخت چهره نفاق و تزویر جهاد در راه خداست.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه افزود: به فرموده امام خامنه ای دشمن با ایجاد یک جنگ خانگی قصد دارد انگیزه جهاد و مجاهدت را در بین مسلمانان منحرف کند.

منوچهری در پایان تاکید کرد: دشمن امروز از مقاومت ملت ایران مي ترسد و به خوبي ميداند نظام جمهوری اسلامی ایران بر سرعزت، اسلاميت و سربلندي ملت هرگز مذاکره نخواهند کرد و اجازه نخواهند داد کوچکترين حقي از اين ملت مسلمان ضايع شود.