پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله11:35 - 1394/05/25

چرا نامه دبیر حزب توسعه به امام جمعه اسلام آباد غرب بی ارزش و غیر قابل پاسخگویی است؟

دلیل اصلی بی ارزش بودن نامه مهدوی چشمه گچی این است که وی اصلا سخنرانی امام جمعه اسلام آباد غرب را که به بهانه آن اقدام به نامه نگاری کرده است نخوانده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از مغرب پرس، مهدوی چشمه گچی که بعد از برکناری مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه عملا دیگر پست مشاوره این مجموعه ( به تعبیر خودش کشک) دیگر بی اعتبار شده است سعی دارد با نامه نگاری با بزرگان و ژست های اصلاح طلبانه باز هم برای خود جایگاهی دست و پا کند.

وی که پیشتر با ادعایی بی اساس و فقط با استناد به حرف شفاهی مدیرعامل سابق هلال احمر ادعا می کرد که قائم مقام مجموعه هلال احمر نیز هست اینبار با ارسال نامه ای به امام جمعه محترم شهرستان اسلام آباد غرب ادعا کرده است که وی شاگرد آیت الله نجومی، شاگرد آیت الله موحدی قمی بوده و در عبارتی مضحک حضور یک شبه در محضر یکدیگر از علما را دلیل بر کسب دانش خود از محضر علما عنوان کرده است.

گرچه مهدوی چشمه گچی این تبهر را داشته که شکایت چند مدیر استان در سالهای قبل به دلیل انتشار مطالبی در سایت خود را که به خاطر آن زندانی شده و بعد با کسب رضایت از شاکیان آزاد شده است را به حساب اصلاح طلبی خود بگذارد و بارها از آن به عنوان سند اصلاح طلبی یاد کند، اما این بار در مطلبی ناشیانه که از اساس ارزش پرداختن را ندارد شروع به درس اخلاق به امام جمعه فرزانه شهرستان اسلام آباد غرب کرده است.

این یادداشت که احتمالا به کمک برخی از خبرنگاران روزنامه کم تیراژ غرب (که گاها اغلاط املایی آن را به دلیل تعداد کم انتشار با خودکار اصلاح می کنند) نگاشته شده است به قدری کم ارزش است که در آن تعداد آراء اصلاح طلبان در رقابت با احمدینژاد را 20 میلیون رای!! عنوان کرده است. این درحالی است که لیدر اصلی فتنه در آن انتخابات 13 میلیون و دستیار فتنه گرش حتی به اندازه آراء باطله رای نداشت.

اما دلیل اصلی بی ارزش بودن نامه مهدوی چشمه گچی این است که وی اصلا سخنرانی امام جمعه اسلام آباد غرب را که به بهانه آن اقدام به نامه نگاری کرده است نخوانده است.

چشمه گچی به این بهانه این نامه بی اساس را نوشته است که به خیال وی امام جمعه اسلام آباد غرب اصلاح طلبان را منافق دانسته است و به همین دلیل خطاب به حجت الاسلام محمدی پور می نویسد:

"چگونه جنابعالی مثل آب خوردن اصلاح طلبان را منافق لقب می دهید !"

این در حالی است که اساسا امام جمعه اسلام آباد غرب صراحتا بر وحدت اصولگرایان و اصلاح طلبان در سخنرانیشان که مورد استناد مهدوی چشمه گچی قرار گرفته تأکید  داشته و سخنان فتنه گرانه رهامی و هادی خامنه ای برای مستمعینی به اندازه انگشتان دست را که خواستار چشم پوشی بر جرائم خائنانه سران فتنه شدند را عامل تفرقه میان اصولگرا و اصلاح طلب می داند.

بنا بر این به دلیل کج فهمی دبیر حزب چند نفره توسعه از سخنان حجت الا سلام محمدی پور امام جمعه محترم اسلام آباد غرب و اینکه اساسا این یادداشت ناآگانه نگاشته شده است و البته ربطی به سخنان امام جمعه محترم ندارد تمام بندهای آن بی اعتبار است و نیازی به پاسخگویی و تحلیل ندارد.

چرا که نمی شود نویسنده خود گوید و خود خندد. البته همان طور که گفته شد چشمه گچی احتمالا به دنبال خود شیرینی برای دست و پا کردن یک جایگاهی حتی در حد مشاوره است تابتواند با آن در دولت امید به تعبیر خودش کشکی هم که شده از چشم ها نیفتد.