پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:21 - 1394/05/22

فرماندار پاوه:برنامه ریزی مهمترین راهبرد در ارتقای آموزش و پرورش است

اولین نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی با حضور فرماندار ، مسئول دفتر امام جمعه پاوه و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان پاوه و دیگراعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در اين نشست ضمن تقدير و تشکر از مدیریت آموزش وپرورش و سواد آموزی شهرستان پاوه ، کسب رتبه اول با سوادی در سطح  استان و 17 رتبه زیر یک هزار توسط دانش آموزان پاوه در كنكور امسال و همچنين برگزیده شدن مدیر آموزش و پرورش پاوه در اجلاس مدیران را مرهون تلاش مدیران، معلمان و همراهی اولیاء دانش آموزان دانست واین موفقیت را به آنان تبریک گفت .

پرويز ايده پور افزود: رشد سریع تکنولوژی و استفاده روز افزون از وسایل ارتباط جمعی و عضویت در شبکه های اجتماعی در دنیای امروز بیسوادن را زمین گیر کرد و عرصه را برای بیسوادان تنگ تر نمود امید وارم این موضوع باعث جذب بیسوادان و باسوادی آنان گردد.

در ادامه سعدي فتاحي مدير آموزش و پرورش پاوه نيز در خصوص اهمیت سواد آموزی و اجرای طرح آموزش اولیای بیسواد دانش آموزان در سال 93 و 94 مطالبی بیان داشت و از اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی خواست همکار وهمیار سواد اموزی و آموزش وپرورش شهرستان برای مبارزه با جهل وبیسوادی باشند .

در ادامه زمردی کار شناس مسئول سواد آموزی گزارشی از فعالیت سواد اموزی در سال 93و حجم فعالیت سال 94 ارائه داد و مصوبات هیات محترم دولت در خصوص تشویقات و الزامات سواد آموزی را تشریح نمود .و از اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی درخواست نمود در جذب  بیسوادان به کلاسهای سواد اموزی مجموعه سواد اموزی را یاری نمایند.