پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:51 - 1394/04/21

نشست صمیمی فعالان محیط زیست پاوه و جوانرود

عصر روز شنبه 20تیرماه جمعی از اعضاء انجمن سبز ماپریس ، انجمن دوستداران محیط زیست باینگان و پاوه نشصتی صمیمی با حضور دکتر برهان ولدبیگی فعال نام آشنای محیط زیست در جوانرود برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، دراین نشست که با هدف ارتباط نزدیک درون سازمانی میانفعالان  سمن های زیست محیطی منطقه اورامانات برگزار شد؛ دکتر برهان ولدبیگی یکی از فعالان محیط زیست اورامانات با اشاره به نقشNGOها و چگونگی تاثیرگذاری آن بر مردم و جامعه بحث و تبادل نظر کردند.
دکتر ولدبیگی همچنین گفت: انجمن ها و تشکلهای زیست محیطی منطقه اورامانات در این مدت باتوجه به فعالیت های چشمگیری که داشته اند باید به صورت یک شبکه ی نزدیک با همدیگر فعالیت های مشترک داشته باشند زیرا این باعث گسترده تر شدن حوضه فعالیت آنها می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: فعالیت های اخیر انجمن سبز ماپریس در جوانرود و حتی در منطقه به صورت سازمانی بسیار مفید بوده واز چنین حرکت هایی حمایت میکنم اما باید بدانیم ما یک انجمن هستیم نباید طوری رفتار کنیم که گویا در مقامی مسئول نسبت به محیط زیست قرار داریم، سمن ها باید در مقام مشورتی با سازمانهای دولتی ایفای نقش کنند.
در ادامه سایر فعالان محیط زیستی از شهرهای پاوه ، جوانرود و باینگان در باب محیط زیست و معضلات پیش رو در منطقه اورامانات و استان کرمانشاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عکس: امید احمدیان