پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:59 - 1394/04/19

برگزاري راهپيمايي با شكوه روز قدس در شهرستان پاوه

مردم شهرستان پاوه همزمان با تمام مردم ايران و مسلمانان جهان با سردادن شعارهاي ضداستكباري دوشادوش هم در راهپيمايي روز قدس شركت كردند.

به گزارشهزار ماسوله، مردم شهرستان پاوه همزمان با تمام مردم ايران و مسلمانان جهان با سردادن شعارهاي ضداستكباري دوشادوش هم در راهپيمايي روز قدس شركت كردند.

مردم روزه دار شهرستان پاوه ، ضمن اعلام انزجار از حمایت های استكبار جهانی از اعمال جنایتكارانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم فلسطین در مسير ميدان شهدا به مسجد جامع پاوه آمادگی خود را برای ریشه كنی این رژیم اعلام كردند.

مسير پاياني راهپيمايي باشكوه روز قدس آخرين جمعه ماه مبارك رمضان در پاوه به مسجد جامع ختم شد و تجمع مردم نيز در جنب مسجد جامع با قرائت قطعنامه همراه بود.

فرماندار پاوه در اين مراسم اظهار داشت: روز قدس، فریاد علیه ظلم و جور موجود بر جهان اسلام توسط رژیم اشغالگر و همچنين روز فریاد مظلومیت همه مسلمانان در جهان است.

پرويز ايده پور افزود: يكصد سال از ورود رژيم اشغالگر صهيونيستي به زمين هاي فلسطين مي گذرد و 35 سال نيز با فرمان امام راحل ، اين روز را روز حمايت از مردم مظلوم فلسطين اعلام كرده است.

وي با بيان اينكه حضور شما ملت هوشيار و روزه دار در اين مكان ، به فرمان امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است گفت: برگزاري راهپيمايي با شكوه روز قدس در پاوه با حضور پرشور مردم به خاطر همراهي با ملت شريف ايران و به خاطر حمايت از مردم مظلوم فلسطين است.