پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:33 - 1394/02/04

ترکیدگی لوله آب در خیابان ارشاد اسلامی و آب گرفتگی چند مغازه/لطفا نگران آب هم باشید

بنا به اخبار و گزارشات رسیده به این پایگاه خبری، در چند روز اخیر در حوالی خیابان ارشاد اسلامی پاوه ، لوله آب شرب این شهر به دلایلی ترکیده و باعث آب گرفتگی چندین مغازه که مشرف بر خیابان امام محمد غزالی می باشد شده است.

به گزارشهزار ماسوله، بنا به اخبار و گزارشات رسیده به این پایگاه خبری، در چند روز اخیر در حوالی خیابان ارشاد اسلامی پاوه ، لوله آب شرب این شهر به دلایلی ترکیده و باعث آب گرفتگی چندین مغازه که مشرف بر خیابان امام محمد غزالی می باشد شده است.

به دلیل نشت آب چند باب مغازه در زیر خیابان ارشاد اسلامی و مشرف بر خیابان امام محمد غزالی دچار آبگرفتگی ‌شده و خساراتی را به این مغازه‌ها وارد کرد.

یکی از صاحبان این مغازه ها در این باره اظهار داشت: چندین روز است که آب شرب لوله خیابان ارشاد اسلامی به دلیل ترکیدگی به عمق دو متر، به مغازه های ما روانه شده و هر روزه ما اقدام به خالی نمودن آب در داخل مغازه می نمائیم.

وی افزود: به دنبال آن خسارات زیادی را به مغازه های ما وارد کرده است و هر لحظه امکان نشت خانه های مسکونی این خیابان نیز بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه چند بار به امور آب و فاضلاب پاوه مراجعه کرده ایم ادامه داد: هنوز هیچ اقدامی برای جلوگیری از هدر رفت آب و خسارات وارده به این اماکن نشده است.

یکی دیگر از ساکنین این محل به خبر نگار ما گفت: در صورتی که اقدامی در این رابطه صورت نگیرد ما کاسبان و اهالی محل شکایت خود را نسبت به این قضیه اعلام می داریم.

وی افزود: چند قسمت از لوله های آب این خیابان آسیب دیده و آب به هدر می رود اما علی رغم پیگیری های ما، مسئولین مربوطه اقدام عملی انجام نداده اند.

هزارماسوله: در حالی که مسئولان ما دائما از کم‌آبی خبر می‌دهند و شهروندان را به صرف‌جویی دعوت می‌کنند، شکستگی لوله‌های آب سبب هدر رفت مقدار زیادی آب می‌شود، در حال حاضر مشکل خشکسالی و بحران آب در شهرستان پاوه یک مشکل اساسی بوده و دغدغه و نگرانی همه مردم محسوب می شود.

شایسته است با توجه به بحران کم آبی و کمبود شدید منابع آبی مسئولین آبفا هر چه سریعتر، نسبت به ترمیم لوله های آسیب دیده اقدام کنند.