پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله07:32 - 1392/04/04

بیاییم تمام مشکلات را کنار بگذاریم

 پرویز پرستویی گفت: به خاطر این شوری که در مردم به وجود آمده بیاییم تمام مشکلات را کنار بگذاریم و ما هم در جامعه هنریمان این دوستی را سرلوحه قرار دهیم و همدیگر را دوست داشته باشیم.
 این بازیگر سینما‌، تئاتر و تلویزیون در آستانه‌ی ۲ تیر ماه سالروز تولدش ادامه داد: این ایام، تولد تک‌تک ملت ایران است و همه شاد هستند که امیدوارم این شادی همیشه وجود داشته باشد. 
 
 
وی حضور مردم در انتخابات را یک حماسه بزرگ برشمرد و گفت: این حضور یک اتفاق عجیب و غریب بود. مردم ایران همیشه غیرت خودشان را نشان داده‌اند. این اولین دوره انتخابات نبود و همیشه انتخابات داشته‌ایم اما این اولین باری بود که همه جهان دچار حیرت شدند و اکثریت آنان نیز تبریک گفتند. 
 
 
این بازیگر ادامه داد: مردم با تمام نقاهت‌ها،‌ تورم‌ها‌ و تحریم‌ها‌ در حالی که همه تصور می‌کردند کسی در انتخابات شرکت نمی‌کند اما به پای صندوق‌های رای آمدند و نشان دادند، ما ملتی هستیم که اگر گوشت هم را بخوریم، استخوان هم را دور نمی‌اندازیم. 
 
 
پرستویی با بیان اینکه از حضور و شور و شعف مردم بغض کرده است، خاطرنشان کرد: مردم از شان ایرانی بودن و غرور ملی‌شان دفاع کردند و برای دولت‌مردان هم روشن شد‌، مردم پشت ملیتشان می‌ایستند و امیدوارم دولت یازدهم جواب قیام ملی ایران را پاسخگو و همیشه حامی ملت باشد. 
 
 
بازیگر «آژانس شیشه‌ای» با بیان اینکه در چند سال سپری شده ناهنجاری‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: اما تقاضا دارم گله‌ها را کنار بگذاریم تا در سال ۹۲ سینمای بهتری داشته باشیم و مردم عزیز را که همیشه حامی هنرمندان بوده‌اند را با سینما آشتی دهیم. 
 
 
پرویز پرستویی گفت: برای تولد خودم چیزی ندارم بگویم اما برای خلق این حماسه به تک تک مردم ایران تبریک جانانه‌ای می‌گویم و آرزوی بهروزی و پیروزی روزافزون برای ملت ایران و خانواده محترم سینما دارم.