پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:41 - 1393/06/08

قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس پلمپ شد

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله از پلمپ قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس خبر داد.

فرمانده نيروي انتظاميشهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگارهزارماسولهاز پلمپ قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس خبر داد.
پرويز اسدي افزود:در پي درخواست هاي مردم به خصوص خانواده ها و دريافت گزارشات متعدد از مزاحمت هاي ايجاد شده ؛ و در راستاي طرح ارتقاي امنيت اخلاقي و با هماهنگي مراجع قضايي قهوه خانه واقع در طبقه دوم پاساژ ياس که با قليان از مشتريان خود پذيرايي مي کند، ممنوع شود.
ويبا بیان اینکه؛ پلمپ اين قهوه خانه با هدف مقابله با تخلفات و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام شده است، گفت: این قهوه‌خانه‌ به علت پذيرايي از مشتريان با قليان و عدم توجه به قوانین و ضوابط  ابلاغی در داخل پاساژ پلمپ و از فعالیت صنفی این واحد نیز جلوگیری به عمل آمد.
اسديبا ابراز نگرانی از تبدیل پاساژ به مکانی برای عرضه و استعمال قلیان، گفت: متاسفانه در این پاساژ افراد مختلف بویژه دختران و پسران جوان رفت و آمد می کنند.
ويدر بخش ديگر سخنان خود از دستگيري افراد اراذل و اوباش در شهرستان خبر داد و گفت: 4 نفر از اراذل و اوباش شهر پاوه با سابقه هايي متعدد کيفري دستگير شدند.
وي افزود:اين افراد در پي ايجاد ناامني و مزاحمت در نقاطي از سطح شهر ، که به نحوی برای مردم ایجاد مشکل کردند، دستگير شدند.
وي تصريح کرد:پليس به کسي اجازه نخواهد داد با ايجاد ناامني، امنيت و آرامش مردم را به مخاطره بياندازد.
وي در پايان گفت:پلیس با اقتدار تمام با هر گونه تهدید اجتماعی برخورد کرده و برای تحقق جامعه‌ای ایمن و سالم، از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق شماره ‌تلفن 110 اطلاع دهند.