پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:46 - 1393/06/07

كلنگ زني پروژه درمانگاه سازمان تامين اجتماعي در شهرستان پاوه

بعدا ظهر امروز و با حضور امام جمعه شهرستان پاوه ،معاون پارلماني مدير عامل سازمان تامين اجتماعي،مديريت درمان سازمان تامين اجتماعي كرمانشاه، معاون عمراني استانداري كرمانشاه، نماينده مردم پاوه و اورامانات، فرماندار شهرستان پاوه و جمعي از مسئولين شهرستان كلنگ پروژه احداث درمانگاه سازمان تامين اجتماعي پاوه به زمين زده شد.

به گزارش خبرنگارهزارماسولهبعدا ظهر امروز و با حضور امام جمعه شهرستان پاوه ،معاون پارلماني مدير عامل سازمان تامين اجتماعي،مديريت درمان سازمان تامين اجتماعي كرمانشاه، معاون عمراني استانداري كرمانشاه، نماينده مردم پاوه و اورامانات، فرماندار شهرستان پاوه و جمعي از مسئولين شهرستان كلنگ پروژه احداث درمانگاه سازمان تامين اجتماعي پاوه به زمين زده شد.
ماموستا ملا قادر قادريدر اين مراسم اظهار داشت:دولت و مردم در مقابل هم حق و حقوقي دارند.
وي افزود:مردم ما در هر برهه از زمان و در مقاطع حساس همواره حق خود را نسبت به نظام و دولت ادا كرده اند و افتتاح اين مركز نيز اداي دين دولت نسبت به اين مردم شريف است.
وي گفت:مردم اهل سنت مرز نشين ما در اين منطقه از دولت جناب آقاي روحانياحترام و محبت و كاررا مي خواهند.
در ادامهمديريت درمان سازمان تامين اجتماعيكرمانشاه گفت: از همه مسئولان كه ظرف مدت كوتاهي به ميمنت هفته دولت ، و با مهيا نمودن زميني ، به منظور كلنگ زني و احداث درمانگاه در اين شهرستان تلاش نمودند تقدير و آن را به فال نيك مي گيرم.
دكتر سهرابي افزود:ارزو مي كنم كه احداث اين درمانگاه مورد تفقد و نظر صاحبان اصلي دولت،شهيدان باهنر و رجايي براي شهرستان پاوه قرار بگيرد.
وي با اشاره به گفته وزير تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:سازمان تامين اجتماعي بدون تحميل هزينه، خدمات ارزنده اي را براي حوزه سلامت و كمك به دولت انجام مي دهد.
وي ادامه داد:قرين شدن هفته دولت، كمك سازمان به دولت در شهرستاني مثل شهرستان پاوه خالي از اجر نيست .
وي در پايان گفت:با توجه به تعداد بيمه شدگان در پاوه با بيش از 25 هزار بيمه شده كه يكي از شاخص هاي خوب تعداد بيمه شده در سطح كشور است و با توجه به جمعيت 55 هزار نفري و بعد مسافت، نياز بهارتقاي شاخص حوزه سلامتدر سطح اين شهرستان است كه انشالله با احداث اين درمانگاه براي اين شهرستان ميمون و مبارك باشد.
در ادامهنماينده پاوه و اوراماناتدر مجلس ضمن تبريك هفته دولت اظهار داشت: خدمت مدير عامل سازمان تامين اجتماعي كه اين عنايت را به شهرستان پاوه و جوانرود ، ارزاني داشتند تقدير و تشكر دارم .
دكتر نعمت الله منوچهري افزود:خدمت دكتر تاج الديني و هيئت همراه، دكتر نيك كردار خير مقدم عرض مي نمايم و خدمت ماموستا ملا قادر قادري كه هميشه در همه عرصه ها و در اورامانات حضور داشته و يار و ياور هم دولت و هم ملت هستند تقدير و تشكر دارم.
وي ادامه داد:مجموعه اي كه امروز به عنوان درمانگاه تامين اجتماعي كلنگ زني مي شود ، در پي عنايات ويژه دكتر نوربحش و مجموعه عوامل كاري وي مي باشد، و به نوبه خود از طرف همه مردم عزيز اورامانات خصوصا پاوه و شوراي شهر تقدير و تشكر ويژه اي دارم.
در ادامهمعاون پارلماني مدير عامل سازمان تامين اجتماعينيز اظهار داشت: سپاسگزاري مي كنم از مسئولين كه در مراسم آغاز كلنگ زني پروژه درمانگاه سازمان تامين اجتماعي ، امام جمعه محترم شهرستان، معاون عمراني استانداري كرمانشاه و نماينده پاوه و اورامانات كه ما را در اين امر كمك و همراهي كردند.
تاج الديني افزود:رويكرد سازمان تامين اجتماعي در امر توسعه و خدمت رساني به بيمه شدگان سازمان تامين اجتماعي است.
وي گفت :در دولت تدبير و اميد سعي بر اين است كه بر اساس يك  توسعه عدالت محور و براساس يك حركتي كه متناسب با منابع و تجهيزات تامين اجتماعي باشد،انشالله اقدامات را در حد توان در حد بيمه شدگان اين سازمان اعمال بكنيم.
وي ادامه داد:اغاز كلنگ زني اين درمانگاه، براي مردم و شهروندان ؛ كارگران، مستمري بگيران ، نيز از بحثهاي خدمت رساني سازمان تامين اجتماعي است كه براساس حركتي كه متناسب با منابع و تجهيزات اين سازمان باشد انجام مي گيرد.
ويمدت اتمام اين پروژه عظيم را 18 ماه عنوان كرد و افزود: فرق اين پروژه با ديگر پروژه ها ،آماده بودن تجهيزات و منابع و اعتباراتآن است و با مشخص شدن پيمانكار پروژه ،انشالله ظرف مدت تعيين شده اين درمانگاه به بهره برداري خواهد رسيد.