پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:42 - 1393/04/28

اتمام گاز رساني به تمام محدوده روستاي نورياب بعد از دو سال

رئيس شوراي اسلامي روستاي نورياب در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله از اتمام گاز رساني به تمام محدوده روستاي نورياب خبر داد.

رئيس شوراي اسلامي روستاي نورياب در گفتگو با خبرنگارهزار ماسولهاز اتمام گاز رساني به تمام محدوده روستاي نورياب بعد از دو سال خبر داد.
بهمن ولدبيگي اظهار داشت:عملیات گازرسانی به روستای نورياب به اتمام رسیده است و مردم اين روستا هم اکنون از نعمت گاز بهره مند شده اند.
ويافزود:اغلب خانوار هاي روستاي نورياب در سال گذشته از نعمت گاز برخوردار شدند و امسال نيز با عمليات گازرساني به تمام محدوده روستا ، تمامي خانوارهاي اين روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.
وي گفت:اين روستا با بيش از 400 خانوار و بيش از 1500 نفر جمعيت، عمليات گازرساني در آن به طور كامل انجام گرفته است.
ولدبيگي تصريح كرد: گازرساني به روستاي نورياب با توجه به موقعيت خاص پستي و بلندي آن به مدت دو سال به طول انجاميد كه اكنون مرحله اتمام آن با موفقيت پايان پذيرفت.
وي ادامه داد: بدينوسيله شوراي اسلامي روستاي نورياب از طرف كليه اقشار مختلف مردم روستا مراتب تشكر و قدرداني خود را از جناب آقاي خسروي رياست ناحيه گاز شهرستان پاوه، جناب آقاي كريمي رياست سابق ناحيه گاز پاوه ، پرسنل عزيز زحمت كش شركت گاز پاوه ، كادر فني، مهندسين ناظر و به پاس خدمات صادقانه و انسان دوستانه شبانه روزي اين عزيزان كه در جهت توسعه تكميل اتمام گاز رساني به تمام محدوده روستاي نورياب همت گماشته اند ، اعلام مي داريم.
وي در پايان گفت: امیدواریم مردم روستا از نعمت باارزش به درستی استفاده نمایند و کلیه اصول ایمنی و استاندارد را جهت استفاده ،بخاری واجاق گاز و... بکار گیرند .