پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:17 - 1392/03/15

نماینده پیشین مردم اسلام آباد غرب در خانه ملت:

 حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در همایش ستاد رویش جوانان حامی قالیباف در کرمانشاه اظهار داشت: بعد از 23 سال فعالیت سیاسی و شناخت از مسئولان، به دو دلیل قالیباف را اصلح می‌دانم؛ دلیل اول خصوصیات فردی شامل صداقت و تلاش بی‌پایان در عرصه خدمت‌کردن است.
 
فلاحت‌پیشه افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری هر کدام با یک موج آمده‌اند، اما قالیباف مدت دوازده سال است که برای کشور برنامه‌ریزی می‌کند و کارنامه‌اش کاملا واضح و پربار است.
 
نماینده پیشین مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در خانه ملت تصریح کرد: رئیس جمهوری وظیفه سنگینی است و ما می‌خواهیم هفت‌صد میلیارد دلار بودجه مملکت را به‌دست وی بسپاریم و باید پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشد.
 
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: کشورهایی، مانند سنگاپور، تایوان و کره‌جنوبی در زمانی نه‌چندان دور جزو کشورهای جهان سوم بودند و بودجه‌ای کمتر از 700 میلیارد دلار داشتند ولی اینک پیشرفت کرده‌اند و به ببرهای آسیا مشهور شده‌اند و ما با بودجه‌ای 700 میلیارد دلاری کاری نکرده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه چرا شاخص بی‌کاری 30 درصد است در حالی‌که باید 7 درصد باشد، گفت: امنیت اقتصادی وجود ندارد و دلیلش ضعف مدیران کلان ماست.
 
این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه کارنامه قالیباف درخشان است و موفق عمل کرده، بیان داشت: قالیباف خدمات بزرگی در دوران ریاست نیروی انتظامی به مردم کرد و با تاسیس 110، پلیس را متحول کرد و اینک به‌عنوان شهردار تهران، جزو هشت شهردار برتر جهان است.
 
وی تصریح کرد: قالیباف در دوره ریاست شهرداری تمام پروژه‌های تهران را به اتمام رساند و مشکلات ترافیکی تهران را برطرف و با احداث پل‌ها و اتوبان‌های زیادی، شمال و جنوب تهران را به‌هم ول کرد و هیچ بودجه نفتی از دولت نگرفت.
 
فلاحت‌پیشه با بیان اینکه قالیباف با برنامه‌ای تدوین شده پا به عرصه انتخابات گذاشته، خاطرنشان کرد: قالیباف باندبازی نمی‌کند ولی برخی از افراد با باندبازی و با مهجور کردن افراد لایق، اقدام به نخبه‌کشی کرده‌اند.
 
وی اعلام کرد: دولت قالیباف دولت قانون است و در مقابل مردم پاسخ‌گو است و یکی از دلایل توجه قالیباف و رضایی به استان کرمانشاه این است که مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس با کمترین نیروی غیربومی، جانانه در مقابل دشمن ایستادند