پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله13:25 - 1393/01/25
منوچهري خبرداد:

احضار وزیر ارشاد به کمیسیون فرهنگی در پی دیدار با خاتمی

نماينده مردم پاوه و اورامانات از احضار وزیر ارشاد به کمیسیون فرهنگي در پی دیدار با محمد خاتمی خبر داد

به گزارش خبرنگارهزارماسولهنماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس اظهار داشت: ملت شريف ايران در هر لحاظ تابع اسلام و نظام جمهوري اسلامي بوده و با انتخاب دولت تدبير و اميد خواهان حل مشكلات اقتصادي، اجتماعي توسط مسئولين هستند.
دكتر نعمت الله منوچهري افزود: مسئولين نظام بجاي پرداختن به مسائل حواشي به فكر مشكلات معيشتي و درماني مردم باشند و اين ملتشايستگي اين را دارند كه به آنها خدمت صادقانه نموده و به حل مشكلات آنها پرداخت.
وي درخصوص جلسه ديدار جمعي از وزرا و نمايندگان با خاتمي گفت: تعدادی از وزرای دولت تدبیر و امید به همراه جمعی از معاونین این وزارتخانه با خاتمي ديدار و گفتگو داشته اند.
وي ادامه داد: پيام ما به اين مسئولان اين است بجاي پرداختن به مسائل حواشي به فكر مشكلات معيشتي و درماني مردم باشند و با خدمت خود به اين ملت اداي وظيفه نمايند.
وي افزود:وزیرارشاد از جمله كساني بود كه در اين جلسه حضور داشته و طی نامه‌ای از  کمیسیون فرهنگی که تا فردا به او ابلاغ می‌شود ایشان برای هفته آینده برای پاره‌ای از توضیحات پیرامون این اتفاق در کمیسیون حضور پیدا خواهند کرد .
وی خاطر نشان کرد: هفته آینده به همراه بحث بر سر دیدار او با خاتمی احتمالا برخی سوالات دیگر نیز از نمایندگان که از قبل آماده شده نیز مطرح می‌شود.