پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله14:17 - 1392/03/09
گفتگو با فرماندار پاوه: //rnحاج حسين خدرويسي

تنها شهرستاني هستيم كه انتخابات شوراها در تمامي روستاهاي آن برگزار مي شود

 
اقدامات فرمانداري شهرستان پاوه براي انتخابات پيش رو چطور پيش مي رود؟
حاج حسين خدر ويسي درجواب خبرنگارهزارماسوله فرمودند:حضور و مشاركت حد اكثري مردم در انتخابات ضامن حيات سياسي فرهنگي و اجتماعي كشور است و اين حضور به طور قطع و يقيين از نفوذ و دخالت بيگانگان در تعيين سرنوشت ملت و كشور جلوگيري ميكند و دامنه تاثير و ارزش انقلاب و نظام را در جهان و منطقه افزايش مي دهد.
حاج حسين خدر ويسي در خصوص پيش بيني از حضور مردم  شهرستان پاوه در انتخابات پيش رو گفت  مردم غيور و مرزدار شهرستان پاوه همراه و همگام با ساير مردم كشورمان در تمامي مراحل سرنوشت ساز اعم از حضور در انتخابات و راه پيمايي ها و برگزاري مراسمات ملي و مذهبي  در راستاي دفاع و پاسداري  از ارمانهاي انقلاب اسلامي همواره حضوري فعال و پويا داشته اند و با اين حضورخود تمامي توطئه هاي دشمنان نظام را خنثي كرده اند. 
ايشان اظهار داشتند كه  انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان پاوه  در 5 نقطه شهري و 25 نقطه روستايي برگزار مي شود.
و تنها شهرستاني هستيم كه انتخابات شوراها در تمامي روستاهاي آن برگزار مي شود.
براي برگزاري انتخابات يازدهم رياست جمهوري و چهارم شوراهاي اسلامي شهر و روستا تعداد 72 شعب اخذ رأي در نظر گرفته شده است كه تعداد 30 صندوق ثابت در شهرها و تعداد 25 صندوق ثابت در روستاها و تعداد 2 صندوق سيار شهري و 15 صندوق سيار روستايي در نظر گرفته شده است..