پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:02 - 1392/12/10

شهرستان پاوه آماده پذيرايي از گردشگران و مسافران در ايام نوروز است

بخشدار مركزي شهرستان پاوه:شهرهاي نوسود،نودشه ، باينگان و بانه وره و روستاهاي گردشگري شمشير،خانقاه و هجيج با پتانسيل هاي گردشگري خود آماده پذيرايي از مسافران عزيز هستند .

صباح ولدبيگيدر گفتگويي با خبرنگارهزار ماسولهاظهار داشت:با توجه به قوانين و آيين نامه هاي موجود و پس از تشكيل ستاد خدمات سفر تمامي ادارات عضو اين ستاد و بنا به دستور فرماندار محترم شهرستان پاوه ، ملزم شده اند در راستاي شرح وظايف تعريف شده به مسافران ارائه خدمات نمايند.
وي افزود: از آنجايي كه شهرستان پاوه به عنوان يكي از شهرهاي مسافر پذير در استان معرفي شده است ، برنامه ريزي و تدابيري انديشيده شده كه در حد توان شهرستان به مسافرين خدمات مناسبي ارائه گردد.
وي ادامه داد:با توجه به اينكه فضاهاي آموزش و پرورش بيشترين حجم مسافر را پذيرا هستند، شش واحد آموزش و پرورش، يك باب خانه معلم با تجهيزات كامل و همچنين مهمانسراهاي ادارت نيز آمادگي پذيرايي از مسافران را دارد.
ولدبيگي در ادامه سخنان خود افزود:لازم به ذكر است كه هتل هاي ارم و هورامان نيز كه از وضعيت مناسبي برخوردارند توان پوشش مسافران زيادي را دارند.
وي گفت: شهرستان پاوه در تمامي ايام سال و خاصتاً در ايام بهار از وضعيتي بسيار زيبا برخوردار است و تمامي نقاط آن براي مسافرين جذاب و ديدني است.
وي افزود:شهرهاي نوسود،نودشه ، باينگان و بانه وره و روستاهاي گردشگري شمشير،خانقاه و هجيج با پتانسيل هاي گردشگري خود آماده پذيرايي از مسافران عزيز هستند .
وي در پايان گفت: ضمن تشكر از مدير سايت هزار ماسوله سال خوشي را براي آحاد جامعه ، مردم شريف اورامانات و مسافريني كه پاوه را به عنوان سفر انتخاب مي كنند آرزومندم و از تمامي كساني كه ممكن است در ايام سفر احياناً دچار كمبود يا مشكلاتي گردند عذرخواهي مي كنم.
لازم به ذكر است اداره ميراث فرهنگي و گردشگري به عنوان دبيرخانه ستاد، آمادگي پاسخگوي به مراجعات و سوالات مسافرين و همشهريان را دارد.