پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله13:15 - 1392/02/30
ارسال به دوستان//rnبا درخواست بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس

ابوترابی فرد از کاندیداتوری ریاست جمهوری انصراف داد

هزارماسوله:حجت الاسلام ابوترابی فرد در پاسخ به درخواست ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس که خواستار انصرافش از کاندیداتوری ریاست جمهوری شدند، با اعلام انصراف، گفت: امیدوارم به عنوان برادر بسیار کوچک، افتخار خدمت در این مجموعه را داشته باشم.

 ه گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی رضا منادی عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز مجلس اعلام کرد، 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از حضرت حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس درخواست کردند که در مجلس بمانند و تقاضا کردند با صرف نظر از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری همانند گذشته امکان بهره‌مندی ملت بزرگ ایران از خدمات ارزشمند ایشان در مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

سپس حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تشکر از نمایندگان مجلس، گفت: بنده کوچکترین برادر شما سروران عزیز هستم در نهاد قانونگذاری و امیدوارم قدردان محبت و عنایت شما سروران عزیز باشم.

وی افزود: امیدوارم به عنوان برادر بسیار کوچک افتخار خدمت در این مجموعه را داشته باشم.

به گزارش فارس، این جملات ابوترابی فرد با تشویق و احسنت احسنت نمایندگان مواجه شد و ابوترابی فرد در پاسخ به آنها گفت از بذل محبت سروران گرانقدر نسبت به برادر کوچک خودشان تشکر و تقدیر می‌کنم. موفق باشید.