پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله08:34 - 1392/02/30
شهردار پاوه:

بهداشت و تندرستی جزء حیات هر شهروند است

هزارماسوله:شهردار پاوه گفت : بهداشت ، سلامت و تندرستي جزء حيات و زندگي هر فرد و شهروند مي باشد .

 به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، جمال ابراهيمي در نشست و كارگاه آموزشي كه به مناسبت روز پاك پاوه با حضور مديران مدرسه ، رابطين سلامت و كارشناسان بهداشت صبح امروز در سالن بهورزي بيمارستان برگزار شد گفت : اجراي برنامه ها و طرح هاي فرهنگي نياز به زمان و برنامه ريزي دارد كه به موازات آن انجام پروژه هاي عمران شهري تا زمينه وزيرساخت فرهنگي مهيا نگردد منتج به نتيجه نخواهد گرديد . 
وي بااشاره به اينكه اعتقاد به باور و تغيير رفتار و نگرش در شهروندان باعث توسعه فرهنگ شهروندي مي شود افزود : هر شهروند با مسئوليت پذيري خود  در قبال شهر باعث تغيير رفتار مي گردد .
شهردار پاوه به وجود مراكز فرهنگي ، معلمين و دانش آموزان براي اشاعه فرهنگ شهروندي در رفع آلودگي ديداري ، صوتي و بصري در شهر اشاره كرد و اظهار داشت :  هر شهروند ساکن  در این شهر می­تواند با مسوولیت­پذیری بیشتر، گامی کوچک برای پيشرفت شهر بردارد .  
جمال ابراهيمي به اجراي برنامه هاي متنوع در روز31 اردیبهشت  كه هر سال مصادف با «روز پاک پاوه» است اشاره كرد و تصريح كرد : هدف از  اعلام این روز به عنوان نماد پاكيزكي و سالم بودن محيط شهري ، دعوت و مشارکت شهروندان براي  رفع هر نوع آلودگی از سطح شهر  است.
در ادامه لايق خالدي كارشناس بهداشت محيط به مظاهر آلودگي هوا ناشي از ريزگردها و گرد و غبار در محيط پيرامون اشاره كرد و گفت : اجراي اين چنين كارگاه هاي آموزشي تا حدودي براي ايجاد هواي پاك در محيط نقش بسزايي ايفا مي كند