پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله08:27 - 1392/02/30
پرداخت وام 1.5 میلیون تومان به بازنشسته

پرداخت وام 1.5 میلیون تومانی به 80 هزار بازنشسته

هزارماسوله:مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به پرداخت تسهیلات مالی به بازنشستگان در چند سال اخیر گفت: امسال نیز با رشد اعتبارات خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در ارائه و استمرار اقدامات حمایتی خود به 80 هزار بازنشسته وام یک ونیم میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

  ایراندخت عطاریان گفت: صندوق بازنشستگی کشوری در راستای وظایف و سیاست های حمایتی خود طی سال های اخیر به بازنشستگان کشوری با هدف جبران مشکلات اقتصادی هر سال به بخشی از بازنشستگان تحت پوشش صندوق وام یک ونیم میلیون تومانی ضروری پرداخت می کند.

وی در این رابطه افزود: بر اساس گزارش ارائه شده تاکنون به بیش از 540 هزار بازنشسته کشوری تسهیلات بانکی در قالب وام ضروری پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: امسال نیز با رشد اعتبارات خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در ارائه و استمرار اقدامات حمایتی خود به 80 هزار بازنشسته وام یک ونیم میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

عطاریان تصریح کرد: این وام مشمول بازنشستگانی خواهد شد که تاکنون وام ضروری دریافت نکرده اند.

وی گفت: با توجه به برنامه های تعیین شده پیش بینی می شود ثبت نام وام ضروری برای بازنشستگان کشوری در شش ماه دوم سال جاری آغاز شود.

به گفته عطاریان تاکنون نزدیک به 50 درصد از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری وام ضروری دریافت کرده اند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تاکنون مجموع اعتبارات پرداخت شده در قالب وام ضروری به بازنشستگان کشوری بیش از سیصد و بیست میلیارد تومان بوده است.