پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله08:47 - 1392/02/28

آخرین مهلت تعویض کارت های پایان خدمت

هزارماسوله: تمام کساني که از سال 70 به بعد خدمتشان به اتمام رسيده مي توانند از اول خرداد نسبت به تعويض کارت اقدام کنند.

هزارماسوله به نقل از مهر:جانشين سازمان وظيفه عمومي ناجا، گفت: تمام کساني که از سال 70 به بعد خدمتشان به اتمام رسيده مي توانند از اول خرداد نسبت به تعويض کارت اقدام کنند. 

سردار ابراهیم کريمي در خصوص صدور کارت هاي هوشمند گفت: سازمان وظيفه عمومي صدور کارت الکترونيکي براي معافيت ها را از دي ماه سال 90 و صدور کارت هاي پايان خدمت را از مهرماه سال91 آغاز کرد.

وي افزود: براين اساس، کساني که خدمت آنان از سال 85 به بعد به اتمام رسيده بود بايد براي تعويض کارت پايان خدمت خود تا پايان سال 91 اقدام مي کردند.

جانشين سازمان وظيفه عمومي از تمديد مهلت تعويض کارت هاي پايان خدمت خبر داد و افزود: دارندگان اين کارت تا اول تير ماه فرصت دارند تا نسبت به تعويض اقدام کنند.

به گفته اين مقام انتظامي کارت هاي پايان خدمت از سال 85 به بعد از ابتدای تیرماه ديگر اعتبارندارند و دارندگان اين کارت در صورت انجام کارهاي اداري با مشکل روبرو می شوند اما تعويض همچنان ادامه دارد و افراد مي توانند به مراکز پليس +10 مراجعه کنند.

سردار کريمي همچنين از فراخوان دارندگان کارت هاي پايان خدمت از سال 70 به بعد خبر داد و تصريح کرد: تمام کساني که از سال 70 به بعد خدمتشان به اتمام رسيده مي توانند از اول خرداد ماه نسبت به تعويض کارت خود با مراجعه به پليس +10 اقدام کنند.

وي يادآور شد: مدت تعويض تا اول آذرماه است و پس از اين تاريخ، کارت هاي پايان خدمت از سال 70 به بعد، اعتبار نخواهند داشت