پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:21 - 1392/02/27
تردد مسافر از بازارچه شوشمی بزودی محقق خواهد شد

تردد مسافر از بازارچه شوشمی بزودی

هزارماسوله: پنجشنبه 26 اردیبهشت استاندار كرمانشاه خبر داد؛تردد مسافر از بازارچه شوشمی بزودی محقق خواهد شد حجت الله دمیاد استاندار كرمانشاه گفت:در كنار قابلیت های تجاری بازارچه شوشمی در شهره پاوه ‘تردد مسافر در آینده نزدیك از طریق این بازارچه محقق خواهد شد

 به گزارش اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛حجت الله دمیاد استاندار كرمانشاه طی گفتگویی، بیان داشت:خوشبختانه پیگیریهای لازم واثر بخشی‘ جهت تردد مسافر از طریق بازارچه شوشمی واقع در شهر پاوه به منظور گسترش ارتباط  دو ملت ایران و عراق در نشست با مسؤلین گمرك در تهران بعمل آمده است.
وی همچنین اضافه كرد:در تلاش هستیم تا از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت های مرزی در جهت ارتقاء موقعیت بین المللی استان استفاده نمائیم.
حجت الله دمیاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخریب زیرساخت های استان در طول هشت سال جنگ تحمیلی توسط رژیم بعث عراق،تصریح كرد:استان كرمانشاه از جمله استان های مرزی بود كه از سوی رژیم بعث عراق آسیب های زیرساختی فراوانی را متحمل شد ،بنابراین وظیفه مسؤلین است كه از مطالبات بحق و شایسته این مردم با تمام توان دفاع و صیانت نمایند تا روز به روز شاهد روند بهبود توسعه در تمامی زیرساخت های استان  باشیم.
بخشداری نوسود به نیابت از مردم خوب منطقه ضمن تقدیر از اهتمام مسئولین محترم وعنایت خاصه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی از مساعی ویژه استاندار معزز ونماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در این راستا تقدیر وتشکر وافر دارد و امید است قبل از پایان دولت دهم شاهد جشن وسرور مردم این دیار در پی به تحقق نشستن آمال وآرزوهای دیرینه اش باشیم. انشاا