پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله10:52 - 1392/02/26
قاتل فراري دستگير شد

دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال

هزار ماسوله:مردی كه به اتهام قتل مادر و خواهرش در یكی از محله‌های ایلام تحت تعقیب پلیس جنایی این شهر بود، پس از هفت سال فرار در تهران دستگیر شد.

 به گزارش جام جم، در یكی از روزهای سال 1386 اهالی محله «سرطاف» ایلام با شنیدن صدای شلیك گلوله به خیابان آمدند و مشاهده كردند پسر یكی از همسایه ها سلاح به دست از خانه شان خارج شد. او با تیراندازی هوایی و تهدید همسایه ها سوار خودرویی شده و از محل دور شد.


در پی فرار مرد مسلح، همسایه ها موضوع را به ماموران اطلاع دادند و با ورود به خانه مردم متهم، متوجه شدند زن همسایه و دو دخترش با شلیك گلوله زخمی شده اند. دقایقی بعد با حضور ماموران انتظامی در محل، سه زن زخمی به مركز درمانی انتقال یافتند، اما مادر خانواده و یكی از دخترانش براثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شدند و دیگر دختر خانواده از مرگ نجات یافت.

كارآگاهان جنایی پلیس آگاهی ایلام با اطلاع از به هوش آمدن دختر زخمی، به تحقیق از وی پرداختند كه معلوم شد، برادرش روز حادثه با آنها مشاجره كرده و با شدت گرفتن درگیری ابتدا به مادرشان و سپس به او و خواهرش شلیك كرده است.

كارآگاهان جنایی با اطلاعات به دست آمده از تنها شاهد جنایت، جستجوی گسترده ای را برای دستگیری عامل این جنایت خانوادگی آغاز كردند، اما موفق به شناسایی او نشدند تا این كه چند روز پیش اطلاع یافتند متهم مدتی را در عراق بوده و اكنون به تهران بازگشته و در یك خانه اجاره ای زندگی می كند.

در این مرحله كارآگاهان جنایی استان ایلام با هماهنگی قضایی عازم تهران شده و با شناسایی مخفیگاه قاتل فراری، عصر روز بیست و چهارم اردیبهشت امسال وی را پس از هفت سال دستگیر كردند.

گزارش خبرنگار ما حاكی است، با اعتراف متهم به ارتكاب دو جنایت و سوءقصد به جان خواهر دیگرش، برای او قرار قانونی صادر شده و او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان ایلام منتقل می شود.