پايگاه خبري تحليلي هزارماسوله ۹ ساله شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 299410|02:12 - 1400/01/27
نسخه چاپی
پايگاه خبري تحليلي هزارماسوله ۹ ساله شد
پایگاه خبري تحليلي هزارماسوله شهرستان پاوه امروز افتخار دارد، كه به مدت ۹سال تمام در خدمت همشهريان بوده و به امر اطلاع رساني همت گماشته است .

به گزارشهزار ماسوله، سايت خبري تحليلي هزارماسوله شهرستان پاوه امروز افتخار دارد، كه به مدت ۹سال تمام در خدمت همشهريان بوده و به امر اطلاع رساني همت گماشته است و همواره سعي كرده است در كمترين زمان ممكن اقدام به اطلاع رساني اخبار و گزارشات اين شهرستان نمايد.

 

بنا به وجود يك خلاء در اطلاع رسانی اخبار شهرستان و نبود يك سايت یا پایگاه خبري در شهرستان، جهت پوشش اخبار موثق به مردم و شهروندان گرامي، و با پيشنهاد جمعي از صاحب نظران شهرستان ، سايت خبري تحليلي هزارماسوله در سال ۱۳۹۱ راه اندازی و به انتشار اخبار و رویدادهای شهرستان همت گماشت و اما بدليل آنكه با نقص فني همراه بود، كار خبري خود را به صورت رسمی و با قالبی جدید در فروردین ۱۳۹۲ آغاز كرد و در سال ۹۳ نیز موفق به دریافت مجوز رسمی از وزارت ارشاد به عنوان اولین پایگاه خبری مجوز دار شهرستان شد که در واقع باید گفت امروز سایت هزارماسوله ۹ سال فعالیت اطلاع رسانی اخبار در شهرستان را دارد.

 

در اين ميان به سبب عشق و علاقه خاصي كه در خبر نويسي و رسانه اي كردن موضوعات مختلف در شهرستان بود، کار ما انعکاس رخدادهایی شد که قابلیت خبر شدن در جامعه را داشتند و لازمه انعكاس اين اخبار و گزارشات هم ، موثق بودن آن اخبار بود كه در اولويت امور قرار گرفت.

 

از طرفي هم خبرنگاری شغلی پرمخاطره است كه بايد خبرنگار نگاه موشکافانه با پرهیز از احساسات ، اخبار و اتفاقات را همانگونه که بود، به سمع و بصر مردم مي رساند، كه خوشبختانه اين پایگاه خبري تحليلي همواره بر اخبار موثق ، اكتفا كرده و از انتشار هر گونه اخبار و شايعاتي كه منبع موثقي را نداشته است، اجتناب نموده است.

 

سايت هزارماسوله مبنايي براي تعامل مردم و مسئولين در انتقال خواسته هاي مردم و پاسخ مسئولين در قبال اين خواسته ها قرار گرفت و ما نيز واسطه بین مردم و مسئولین هستيم به طوري كه در کنار برقراري تعامل بين مردم و مسئولين، انتقاد هاي سازنده را نيز همواره روا داشته ايم.

 

اما انتشار خبرهای تلخ و گاه شیرین در این پروسه پر خطرباعث شده است ما بارها با مشکلات زيادي روبرو شویم از توهین و تهدید گرفته تا تخریبهای پشت پرده و سیاه نمایی بر علیه این پايگاه خبري تا متهم کردن ما به همسو بودن به جناح بندی و دسته و گروه خاصي ، از تهمت و بهتان نظرات بی نام و نشان و هدفدار بر علیه ما گرفته تا نشر مطالب رسمی تخریبی و تشویشی بر علیه ما و….

 

اما اين سايت با در نظر گرفتن اخلاق رسانه ای بی توجه به به این تهمت ها و تخریب ها بوده و همچنان راه خود را در انتشار رخدادها و مشکلات شهرستان و بدور از انتشار هرگونه اخبار و شايعات كذب و توهين به شخصيت خاص،در پیش گرفته و همواره رعایت حقوق مردم و قوانین کشور و منویات رهبر معظم انقلاب را در دستور کار خود قرار داده است.

 

اكنون اين سايت با انتشار اخبار، گزارش، گفتگو و مطالب و يادداشت، و بازنشر آنها در شبکه های اجتماعی به مدت بیش از ۸ سال ؛ جايگاه خوبي را در سطح شهرستان و استان و حتي با بازتاب گسترده اخبار در سطح كشور، بدست آورده و به عنوان یک مرجع و منبع شناخته شده است.

 

در پايان هم از این که نزدیک ۹ سال در کنار شما هستيم بسیار خوشحالیم و در طی این اين مدت همواره سعی ما بر این بوده است با ارائه مطالب متنوع  در موضوعات مختلف افراد صاحب ايده شهرمان را بیشتر به شما معرفی کنیم و امیدواریم توانسته باشیم در اين مسير موفق عمل کرده باشیم.

 

جا دارد از حمایت ها و رهنمودهای امام جمعه محترم شهرمانحاج ماموستا ملا قادر قادریکه در هر دوره ای حمایتگر رسانه بوده است و از همراهیمسئولینشهرستان با تعامل رسانه ای خود و همچنین از تمامی كساني هم كه در اين مدت همواره با ارسال اخبار و گزارشات، که برای جلب رضایت بازديدكنندگان متحمل زحمات شبانه روزي شده و يار و ياور ما بوده اند، و همچنين از خواهر گرامیمانخانم کوثر فخریبه عنوان خبرنگار چندین ساله این پایگاه خبری با مطالب و یادداشتهای حرفه ای خود و  کاربران عزیز و گرانقدری که همیشه همراه و پيگير سايت ما بوده اند و با پیام های پر مهرشان ما را به ادامه راهمان امیدوارتر کردند ، تقدير و تشكر ويژه اي را داشته باشیم.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد