پیام "سردار فیض اللهی" فرمانده تیپ تکاور انصار الرسول(ص)نزسا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298753|22:40 - 1399/06/31
نسخه چاپی
 پیام "سردار فیض اللهی" فرمانده تیپ تکاور انصار الرسول(ص)نزسا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس
"سردار فیض اللهی" فرمانده تیپ تکاور انصار الرسول(ص)نزسا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیامی ارسال کرده اند که در ذیل خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، 

دفاع مقدس زیباترین و نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین در اسلام، نمودار مجموعه‌ای از برجسته ترین افتخارات این ملت در دفاع از اسلام نبوی و مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی است.
دفاعی که پایمردی، دلیری، رشادت، حماسه آفرینی، عزت و افتخار فرزندان این ملت در قالب آن برای همیشه در تاریخ به ثبت رسیده است.
وقتی از دفاع مقدس نام برده می شود، اوج شکوفایی، بندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه آرمانهای اسلام نبوی(ص)و نهضت حسینی(ع) در آن مشعشع و در برترین جلوه های زیبایی قرار دارد.
خالقان و حماسه آفرینان دفاع مقدس با صلابت و اراده پولادین و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود و نشان داد که سرنوشت هر ملتی بدست خود اوست.
دفاعی که دستاوردهایی که امام راحل و عظیم شأن ما فرمود: «در دفاع مقدس اسلام و انقلاب را به جهان صادر کردیم». صدوری که یکی از ثمره های عالی آن را می توان، آزادی و استقلال طلبی مردم شریف عراق، یمن، سوریه و در آینده دیگر ملت های مظلوم نام برد. از دیگر ثمرات دفاع مقدس فرهنگ سازی است. فرهنگ ارزشمند و زیربنایی، ازخودگذشتگی و ایثار اجتماعی که امروز از جوان و نوجوان تا پیر و کهنسال این ملت برای خداجویی، خداخواهی، خداباوری وخدا محوری در قول و عمل به آن تمسک می جویند.
ثمره ای که شهدای آن امروز الگوی عملی و اسوه جوانان این ملت و دیگر ملت ها در ایثار و ازخودگذشتگی هستند و جلوه های ارزشمندی همچون حماسه سازی مردم سرافراز ایران اسلامی در زلزله، سیل و بیماری کرونا تجلی پیروی از سیره و سبک زندگی شهدا است. شهدایی که ملجایی برای انس و ارتباط وحاجت طلبی اقشار مختلف مردم و مزار مقدس آنها زیارتگاه معنوی و مقدس همه ارادتمندان است.
اینجانب، ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل «قدس سره» و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم ، خصوصا سید شهدای مقاومت ، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ و شهدای منطقه اورامانات صمیمانه  چهلمین سالگرد دفاع مقدس را که باعث مجد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی گردید؛ به همه پدران و مادران ، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان ، و همه ارادتمندان و ملت اسلامی ایران و مستضعفان جهان عموماً و به ولی فقیه و رهبر عظیم الشأن انقلاب (مدظله العالی ) خصوصاً تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس آموزی از عزت آفرینی و افتخارات و دست آوردهای این حماسه عظیم فراهم می خواند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد