یادداشت/نادیا ابراهیمی،

بهزیستی، خانه ای ایمن و سایه ای از جنس آرامش

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298610|19:54 - 1399/04/22
نسخه چاپی
بهزیستی، خانه ای ایمن و سایه ای از جنس آرامش
گرفتن دست نیازمندان ترسیم چهره حقیقی وتجسم رسالت نهایی بهزیستی است.

به گزارشهزار ماسوله، خدمت در سازمان بهزیستی به نوعی عشق و عبادت است و به دست آمدن این افتخار برای کارکنان بهزیستی جای شکر گذاری دارد.

 

بیست وپنجم تیرماه در تقویم روز بهزیستی نامگذاری شده است، بی تردید می دانم که سازمان بهزیستی خدمات رسانی به محروم ترین قشر جامعه را انجام میدهد.

 

روز صفاوصمیمیت، عشق و مهرورزی را به جامعه بزرگ بهزیستی، پرسنل وکارکنان خدوم و فداکار این سازمان مقدس و زحمتکش علی الخصوص شهرستان پاوه تبریک می‌گویم.

 

من بهزیستی را به خانه ای ایمن و سایه ای از جنس آرامش تعریف می کنم هرچند که اعتبارات و امکانات آنان کم وناکافی است اما پرچم به دستان برای گره گشائی و رفع محرومیت و مظلومیت این قشر نیازمند مددکاران و زحمتکشان بهزیستی می باشند که همواره سعی بر آن دارند که این قشر آسیب پذیر را به سایه آرامش برسانند.

 

شما خیرین، خادمین و خدمتگزاران در سازمان بهزیستی که ادای وظیفه میکنید بدانید که زحماتتان بیهوده نیست و پاداش شما در توشه آخرت و پل عبور برای سرمنزل مقصود و سعادت است.

 

درپایان نظر به اینکه فرهنگ ایران و ایرانی برگرفته از دین مبین اسلام همواره افراد نیکوکار و خیرین، خانواده‌ها،روحانیت معظم ومساجد،انجمن های مردم نهاد، موسسات  اجتماعی، فرهنگی و هنری در خدمات رسانی به مددجویان و نیازمندان همواره فعال بوده و هستند سپاسگزاری می نمایم .

 

گرفتن دست نیازمندان ترسیم چهره حقیقی وتجسم رسالت نهایی بهزیستی است.

نادیاابراهیمی کارشناسی‌ارشد روانشناسی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد