چرخش بحث برانگیز پست های مدیریتی پاوه/ از این سِمت به آن سِمت!

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298317|21:43 - 1398/12/25
نسخه چاپی
چرخش بحث برانگیز پست های مدیریتی پاوه/ از این سِمت به آن سِمت!
تغییر در برخی از مدیران شهرستان پاوه بر اساس یک چرخش انجام شده که بحث های زیادی را به همراه داشته است.

به گزارشهزار ماسوله، اول اینکه پس از کش و قوس های فراوان در انتخاب شهردار پاوه و معرفی دانا آذری در خرداد ماه امسال به عنوان شهردار جدید، حاشیه ایی مبنی بر عدم مشخص شدن وضعیت شهردار سابق، در بین عموم مردم و فضای رسانه ای به وجود آمد.

 

در آن زمان پس از انتخاب شهردار جدید عضو شورای شهر پاوه اعلام کرد که شهردار سابق در مرخصی بوده و این در حالی بود که علی محمد میری به دنبال انتقال به استانداری کرمانشاه بود و به عنوان کارشناس دفتر امور شوراها و شهرداری استانداری کرمانشاه، مشغول به خدمت شد!

 

دوما یونس جهانبانی، مسئول حراست فرمانداری پاوه نیز در خرداد ماه سال جاری با حفظ سمت به عنوان بخشدار نوسود منصوب شد!

 

سوما حالا پس از گذشت چند ماه از خدمت علی محمد میری در سمت مسئول دفتر امور شوراها و شهرداری استانداری کرمانشاه، وی به عنوان حراست فرمانداری پاوه انتخاب و معرفی شد.

 

گرچه پیش از این نیز شهردار سابق توسط فرماندار به این سمت معرفی شده بود، اما با حواشی که در فضای رسانه ای ایجاد شد اما نتوانست زودتر عهده دار این سمت شود.

 

مراسم معارفه وی هم در این موقعیت بحرانی که استان کرمانشاه در وضعیت قرمز به سر می برد و در غیاب رسانه ها، در پایان سال طی حکمی به عنوان حراست فرمانداری پاوه و با حضور مدیرکل و معاون حراست استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد