گرانی اجناس، و قرنطینگی پاوه!!!! /تداوم نظارت و کنترل بر ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298316|21:38 - 1398/12/25
نسخه چاپی
گرانی اجناس، و قرنطینگی پاوه!!!! /تداوم نظارت و کنترل بر ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان
ممنوعیت ورود خودروهای حمل بار مواد غذایی به شهرستان در شرایطی که نمیتوان این کالاها را در شهرستان یافت، امکان ندارد، چه بسا با اعمال بیشتر محدودیت ورود و خروج ، باعث گرانی اجناس هم شود.

به گزارشهزار ماسوله، یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: با توجه به آنکه در شهرستان پاوه ما شاهد هیچ نوع تولید کننده مواد غذایی نیستیم و عملا این اقلام و مواد غذایی مورد نیاز مردم از اطراف یا مرکز استان تامین می شود، قرنطینه کامل این شهرستان امکان پذیر نیست.

 

قرنطینه کامل شهرستان شامل ممنوعیت ورود و خروج هرنوع خودروی شخصی و باری به بیرون یا داخل می شود، اینکه امروز کنترل در سه راهی باینگان اعمال می شود، برای ورود مسافران و گردشگران به پاوه است، اما ممنوعیت ورود خودروهای حمل بار مواد غذایی به شهرستان در شرایطی که نمیتوان این کالاها را در شهرستان یافت، امکان ندارد، چه بسا با اعمال بیشتر محدودیت ورود و خروج ، باعث گرانی اجناس هم شود.

 

گرچه اکنون نیز با اعمال کنترل های لازم در سه راهی باینگان، می توان گفت که شهرستان پاوه شبه قرنطینه است، ولی، آنچه انتظار از مردم محسوب شود، رعایت کردن نکات بهداشتی و در خانه ماندن است.

 

عملیات گندزدایی خودرهای حمل بار هم در سه راهی باینگان انجام می شود، اما نیاز ضروری بر این خواهد بود که مردم با خرید این اقلام حتما ضد عفونی و گندزدایی آن را قبل از مصرف یا نگهداری در منازل انجام دهند.

 

انتظار این است که در این شرایط بحرانی و وضعیت قرمز استان، که امکان قرنطینه کامل شهرستان با توجه به نیاز به اقلام مواد غذایی ، وجود ندارد، بیش از پیش نکات بهداشتی را رعایت کرده و از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند و در خانه بمانند.

 

بیایید در این موقعیت بحرانی برای مبلغی بیشتر، سوئ استفاده نکنیم، اجناس را به قیمت گزاف نفروشیم، چرا که شغل آن افراد و مغازه داری که تعطیل کرده و درآمد ندارند، ناچار برای خرید مواد غذایی باید پول پرداخت بکنند، و چه فرصتی از این خوبتر که دستان یکدیگر را در این موقعیت بگیریم.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد