یادداشت/ناصح مرادی

"هر قدمی آغازش قلم باشد سرانجامی دگر دارد "

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298146|23:28 - 1398/10/25
نسخه چاپی
"هر قدمی آغازش قلم باشد سرانجامی دگر دارد "
تداوم و استمرار خواسته مجدد دیار زلزله زدگان پایانه ی قلم از آن قلم به دستانی است که در مسیر آسایش دیگران قدم نهاده اند تا دری , روزنه ای , امیدی و خنده ای در دل محرومان ایجاد نمایند .

به گزارشهزار ماسوله،  پایانه ی قلم از آن قلم به دستانی است که در مسیر آسایش دیگران قدم نهاده اند تا دری , روزنه ای , امیدی و خنده ای در دل محرومان ایجاد نمایند .


در پسا اندر پس, پس لرزه های فقر و محرومیت قلم خستگی را نمیشناسد , بس قلم ها شکستند و قلمی دگر از نو سر بر آوردند اما همین قلم در مقابل فقر و محرومیت به نقطه ی سکوت رسید .. همانا از پیامبر اکرم (ص) روایت داریم : "اگر فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج میشود"

 

مخاطبین گرانقدر و مسئولین محترم منطقه با کمال احترام اینبار بیان ساخت و ساز و اصول فنی مهندسی را در طاقچه گذاشته تا بیشتر و رساتر و تاثیرگذارتر پرده ی فقر و محرومیت را  روی سکوی نمایش واقعی تر به نمایش بگذارم ..

 

همچنانکه مستحضرید مقالات متعددی را در این راستا ارائه نمودم و در پی آن رئیس جمهور محبوب استان چون برادر بزرگ آحاد مردم استان پیاپی پیگیر مشکلات مردم بوده ..


 آری واژه " کاک" بحق شایسته ی ایشان است, کاک هوشنگ بازوند سردمدار و سردار حل مشکلات دیارمان مستمرا پیگیر بوده و کوی و برزن ویرانه های مناطق زلزله زده را زیر پا نهاده تا همتی نماید و رضایت خلق و خالق را بدست آورد .

 

در گرماگرم درخواستهای مکرر تمدید امهال وامها بود که در سفری, افتخار ملاقات حضوری با ایشان را داشتم و بر متعهد بودن شانه مسئولیت در امور مسئولیت خاصتا تمدید امهال وامها و تأکید بر خدمت به محرومان.., مسرور شدم ..

 

باری از درد سخن گفتن آسان اما بیان احساس درد تنها در توان کسی است که مدام با درد و رنج نفس میکشد و در پی درمانش باشد, توانمندی شما مرا بر آن داشت که از نو حقیرانه بخواهم این مژده نوید بخش تمدید امهال وامها را از دنیای مجازی خارج نموده و به پایانه و سرانجام واقعیت برسانید زیرا مردم از بس با شنیدن خسته و رنجور شده اند که دل بی قرار و آزرده شان زمانی به آرامش خاطر میرسد که مصوبه آنرا از پایتخت در استان محروممان به اجرا برسانید و مرهم وار تسکین دهنده جراحات رخسار شکسته و رنجور دیارمان باشد ..

 

جناب حاج ماموستا ملاقادرقادری باری دگر از صمیم قلب ضایعه دردناک و غم انگیز جگر گوشه دلبندتان را خدمتتان تسلیت و تعزیت عرض نموده.. گرچه در این شرایط سخت نمیخواهم دل غم انگیزتان را در خلوت و سکوت غمگینی برهم زنم لیکن مطمئنم در سخت ترین شرایط همیشه دغدغه مردم را به دوش کشیده و در رفع  مشکلات مردم منطقه وحل و فصل آن دریغ ننموده اید خاضعانه خواهانم خدمتتان بی ادبی نمایم و در این سکوت غمگینت هر آنچه که در اراده و کلام گهربارتان می تراود را صلاح دانستید در این راستا اقدام فرمایید ..

 

مجمع نمایندگان محترم استان انتظار داریم در جهت رفع مشکلات مردم فهیم و قدرشناس این دیار بدور از نمایش تبلیغاتی صادقانه همچنان کمافی سابق همگام با مسئولین محترم ذیربط پیگیر بوده و با تداوم ایجاد حلقه اتحاد این مهم را به سرانجام برسانید .انشالله با امید و اتکاء به خداوند رحمان در صورت محقق شدن خواسته مردم و رفع مشکلاتشان (تمدید امهال وامها) که محقق نیز خواهد شد قلم حقیر از نو باری دگر در خدمت مردم و در عرصه اصول ساخت و ساز فنی مهندسی در میدان و ساحه ی توسعه و آبادانی آستین همت را بالا زده تا آینده ای توام با آرامش خاطر برای آیندگان مهیا سازیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد