تفاوت میز خدمت پاوه با شهرستان های اطراف/ وقتی که میز خدمت پاوه به گرفتن چند عکس محدود می شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297673|16:12 - 1398/05/04
نسخه چاپی
تفاوت میز خدمت پاوه با شهرستان های اطراف/ وقتی که میز خدمت پاوه به گرفتن چند عکس محدود می شود
این میز با حضور دو نماینده شهرداری و اموزش و پرورش در محل نماز جمعه برگزار شد، این اقدام که از سوی مسئولان چندان مورد توجه قرار نگرفته بود از سوی مردم نیز چندان اهمیتی به آن داده نشد.

به گزارشهزار ماسوله،  استقرار میز خدمت مدیران ادارات شهرستان کرمانشاه با حضور رنجبر فرماندار کرمانشاه و دکتر فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه و دکتر ادریس مرادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه در محل نماز جمعه این هفته کرمانشاه که در این برنامه، مدیران بصورت مستقیم به سئوالات ارباب رجوع پاسخ و دستورات لازم در جهت بررسی و حل مشکلات را صادر می کنند.

 

در شهرستان جوانرود نیز میز خدمت با حضور یوسفی، فرماندار این شهرستان و برخی از مسئولین برگزار و به سوالات ارباب رجوع پاسخ دادند.

 

در شهرستان روانسر نیز این میز خدمت با حضور فرماندار و برخی از مسئولین برگزار شد که مردم به ارائه سوالات و مشکلات، پرداختند و مسئولین هم به بررسی آن مشکلات پرداختند.

 

اما در شهر پاوه، این میز با حضور دو نماینده شهرداری و اموزش و پرورش در محل نماز جمعه برگزار شد،  این اقدام که از سوی مسئولان چندان مورد توجه قرار نگرفته بود از سوی مردم نیز چندان اهمیتی به آن داده نشد.

 

گرچه پس از اقامه نماز جمعه، معاون فرماندار پاوه ، با گرفتن چند عکس به این میز خدمت پایان دادند.

 

اما با عدم‌ حضور فرماندار و‌ مسئولان شهرستان دو نتیجه را می توان متصور شد، یا اینکه اقای فرماندار در طول پنج سال متصدی فرمانداری پاوه، و سایر مسئولان در دوران تصدی خود، خدمات قابل توجهی را در رفع مشکلات مردم انجام داده اند و اکنون مشکلی برای مردم باقی نمانده است که به ارائه آن پرداخته شود و یا اینکه مردم را در جایگاهی نمی دانند، تا همراه با مدیران خود به سوالات و ارائه راه حل مشکلات آنان پاسخ دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد