پیام خداحافظی سعدی مصطفی زاده از مردم پاوه و به ویژه مردم نجیب و شریف بخش نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297530|01:08 - 1398/03/26
نسخه چاپی
پیام خداحافظی سعدی مصطفی زاده از مردم  پاوه و به ویژه مردم نجیب و شریف بخش نوسود
پیام خداحافظی سعدی مصطفی زاده از مردم پاوه و به ویژه مردم نجیب و شریف بخش نوسود

به گزارشهزار ماسوله، پروردگار مهربان را سپاسگزارم که توفیقی فراهم شد تا مدتی از عمر خویش را در کسوت بخشداری نوسود به خدمتگزاری مردمی فهیم ، آگاه و قدرشناس این بخش سپری نمایم.


در این فرصت گرانبها تمام تلاش و توان خود را بکار گرفتم تا برای خدمتگزاری به شما عزیزان گام های هر چند کوچکی بردارم و خداوند قادر و متعال را شاکرم که در کنار شما بزرگواران برای توسعه و پیشرفت بخش نوسود اقدامات و خدمات خوب و ارزشمندی  انجام گرفت و برای حرکت در این مسیر هیچگاه همدلی ، همراهی و قدرشناسی شما را فراموش نخواهم کرد.


بی شک موفقیت های حاصل شده موهون تلاش همه مسئولین و همراهی و همکاری شما مردم عزیز بوده و همه نقص ها و ضعف ها از قصورات اینجانب بوده و خداوند منان را شاهد می گیرم که آنچه در توان داشته ام برای سربلندی و بالندگی این بخش و مردم شریفش بکار بسته ام.


باری دیگر بر خود لازم می دانم از زحمات و همراهی های حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه فرزانه و اندیشمند پاوه ، فرماندار پرتلاش و توانمند شهرستان ، ائمه جمعه و جماعات ، اعضای شورای تامین وشورای اداری ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ، معتمدین و بزرگان ، اصحاب رسانه ، قشرهای مختلف و قاطبه مردم و همکاران ساعی و خستگی ناپذیر فرمانداری و بخشداری ، صمیمانه ، خالصانه و خاضعانه سپاسگزاری نمایم.


امیدوارم که مردم شریف و بزرگوار شهرستان پاوه به ویژه مردم نجیب و بزرگوار بخش نوسود ، ضمن عفو و گذشت از قصور و کوتاهی های ناخواسته اینجانب ، همواره این فرزند کوچک خود را از دعای خیر فراموش نکنند چرا که همچنان خود را متعلق به آن دیار پر از مهر و صفا و صمیمیت می دانم و همواره محتاج دعای خیر شما خوبان هستم.


                   با کمال ارادت و احترام
                     سعدی مصطفی زاده

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد