دعوت امام جمعه پاوه از عموم مردم برای شرکت در طرح کنترل فشار خون

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297527|22:59 - 1398/03/24
نسخه چاپی
دعوت امام جمعه پاوه از عموم مردم برای شرکت در طرح کنترل فشار خون
در خطبه های نماز جمعه این هفته، حاج موستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم شهرستان پاوه از عموم مردم برای شرکت در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا دعوت به عمل آورد.

به گزارشهزار ماسوله، در خطبه های نماز جمعه این هفته، حاج موستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم شهرستان پاوه از عموم مردم برای شرکت در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا دعوت به عمل آورد.

 

وی به طرح ملی کنترل فشارخون افراد ۳۰ سال به بالا اشاره کردند و گفتند: فشارخون بالا مشکلی است که امروز جامعه ما را گرفتار کرده است؛ دوستان ما در شبکه بهداشت زحمت‌کشیده و تا ۱۵ تیرماه جاری در خدمت مردم هستند و افرادی را که دچار فشارخون بالا هستند را شناسایی و به مراکز درمانی معرفی می‌کنند تا نسبت به تداوی آن‌ها اقدام شود؛ لذا ضمن درخواست از مردم شریف منطقه برای همراهی و همکاری در این طرح، از دوستان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه سپاسگزاریم.

 

 همچنین در همین رابطه حشمت کریمی ریس مرکز بهداشت شهرستان پاوه  ضمن تشکر فراوان از حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه محبوب پاوه از حمایت های معنوی ایشان در طول اجرایی طرح تشکر و قدردانی نمود.

 

لازم به ذکر است امروز جمعه 5تیم از همکاران مرکز بهداشت فشار خون نمازگران شهر پاوه را با همکاری ستاد نماز جمعه پاوه  در محل مسجد جامع پاوه اندازگیری  نمودند که جا دارد از همکاران جناب آقای قادری مسئول ستاد جمعه پاوه تشکر نمایم علاوه بر پاوه همکاران ما در روستاهایی دوریسان ، سرکران و شهرهای بانه وره ، نودشه ونوسود فشارخون نمازگران را اندازگیری و ثبت نمودند.

 

 کریمی در ادامه افزود حدود ۱۳۰۰۰ نفر از افراد بالای سی سال در طرح شرکت و فشار خون آنها اندازگیری شده است که افراد بیمار جهت درمان و کنترل ماهانه فشارخون به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع و تحت نظر پزشک درمان و مراقبت خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد