فعاليت مجدد سايت خبري تحليلي هزارماسوله آغاز شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297515|23:02 - 1398/03/16
نسخه چاپی
فعاليت مجدد سايت خبري تحليلي هزارماسوله آغاز شد
فعاليت مجدد سايت تحليلي هزارماسوله كه بمدت بيش از يكسال غير فعال شده بود، آغاز شد.

به گزارشهزار ماسوله، پس از مدتی انفعال و كناره گيري از فضاي مجازي و خبرنگاري، بدليل پاره اي از مشكلات شخصي، سايتهزارماسولهشهرستان پاوه، سایتی که همواره با پشتيباني مردم اقدام به ترویج فرهنگ و انتشار اخبار داخلي، استاني و كشوري می کرد، اكنون باز هم فعالیت خود را پس از گذشت بيش از يكسال آغاز کرده و ان شاالله شاهد فعاليت مستمر و مداوم اين سايت همچون گذشته باشيم و در آینده هم با مطالب جدید در کنار تان خواهیم بود.

 

سایت هزارماسوله که از قدیمی ترین سایت های خبری شهرستان است از بهار سال 1397 بدليل پاره اي از مشكلات غير فعال گرديد، و بدنبال و پيرو آن كاربران اين رسانه در شبكه هاي اجتماعي، نيز ريزش كرده و اكنون قصد دارد، با پشتيباني و كمك مردم و با توجه با فرا رسيدن انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاري، به فضای مجازی باز گشته و فعاليت خود را از سر گيرد.

 

اين سايت در همان آغاز فعاليت ، در چگونگي نامگذاري آن، با پيشنهاد جمعي از صاحب نظران شهرستان ، با نامهزارماسولهدر سال 1390 آغاز به كار كرد ، گرچه پس از تعيين دامنه آن با همين نام ، انتقاداتي نيز بر نامگذاري آن وارد گرديد، اكنون در اين يكسال تعطيلي ، تلاش زيادي در تغيير دامنه آن با نام«پاوه نيوز»بكارگرفته شد، اماعملا بدليل ثبت و صدور مجوز آن در سايت ساماندهي ، تغيير نام و دامنه آن امكان پذير نشد.

 

هدف اصلی از تاسیس اين سايت ، انتشار اخبار و اطلاع رسانی شفاف، موثق، روشنگری و ترويج فرهنگ بوده است و این موارد هم از مهمترین ماموریتهای اين رسانه است که هزارماسوله سعی داشته و دارد که در آن مسیر فعالیت نماید.

 

فعالیت این سایت خبری در حالی است که در كنار ديگر سايتهاي اين شهرستانسلام پاوه، پاوه پرس و ده نگي نورياو، مورد توجه مسئولين ، مردم عزيز و رسانه های مختلف استاني و كشوري بوده است.

 

در حال حاضر مدیر مسئول اين سايت ، ياور اسكات با هشت سال سابقه خبرنگاري در شهرستان می باشد و سركار خانم كوثر فخري داراي مدرك كارشناس روابط عمومي نيز به عنوان خبرنگار و عضو تحریریه آن مي باشد.

 

خوشبختانه سايت خبري تحليلي هزارماسوله در طول اين سالها، همواره بر اخبار موثق، اكتفا كرده و از انتشار هر گونه اخبار و شايعاتي كه منبع موثقي را نداشته است، اجتناب نموده و با در نظر گرفتن قانون انتشار اخبار و رويدادها ، از انتشار هرگونه اخبار و شايعات كذب و توهين به شخصيت خاص، اجتناب ورزيده و رعایت حقوق مردم و قوانین کشور و نظام را در دستور کار قرار داده است.

 

در كنار آن، رسالت خبرنگاري و رسانه اي ،هم ایجاب می کرد كه بدون تعصب و يا تعريف از شخص و مسئول خاصي در سايت، تنها منعکس کننده مشکلات و خواسته های مردم تا حد امکان باشیم و با برقراري تعامل بين مردم و مسئولين، همواره انتقاد هاي سازنده را نيز روا داشته ايم.

 

اما در اين ميان انتشار خبرهای تلخ و گاه شیرین در این پروسه پر خطر، ما بارها با مشکلات زيادي روبرو شدیم از توهین و تهدید گرفته تا عدم دعوت از ما به عنوان رسانه منتقد در جلسات و مراسم ها ، از تخریبهای پشت پرده و سیاه نمایی بر علیه این پايگاه خبري تا متهم کردن ما به جناح بندی و دسته و گروه خاصي، از تهمت و بهتان نظرات بی نام و نشان و هدفدار بر علیه ما گرفته تا نشر مطالب رسمی تخریبی و تشویشی بر علیه ما و….

 

امروز سايت هزارماسوله افتخار دارد، كه مطالب توليدي خود را جهت دسترسي سريع به اخبار براي مردم و شهروندان، در كمترين زمان ممكن در كانال تلگرامي و اينستاگرام انتشار مي دهد.

 

در پايان هم از این که مجدد در کنار شما هستيم بسیار خوشحالیم و از تمامی كساني هم كه در گذشته همواره با ارسال اخبار و گزارشات، که متحمل زحمات شبانه روزي شده و يار و ياور ما بوده اند، و همچنين کاربران عزیز و گرانقدر که همیشه همراه و پيگير سايت ما بوده اند و با پیام های خود ، پيگير چگونگي تعطيلي سايت شده اند، تقدير و تشكر ويژه اي را داريم.

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد