يادداشت/شادمان مير صاحب

دلنوشته ای خطاب به استاندار جدید

سرویس: سیاسیکد خبر: 296764|23:11 - 1396/08/06
نسخه چاپی
دلنوشته ای خطاب به استاندار جدید
سوابق و رزومه تان را که مطالعه کردم بیشتر شما را چهره ای در حوزه عمران یافتم تا یک چهره سیاسی و پست های احرازی تان در معاونت های عمرانی چندین استانداری گواه بر این ادعاست .

به گزارشهزار ماسوله، 

 

جناب آقای مهندس هوشنگ بازوند

استاندار محترم کرمانشاه

سلام علیکم


  اساساً عادت به نوشتن نوشته هایی با متن های طولانی ندارم ، لازم دانستم در مقام یک شهروند نکاتی را خدمت تان عارض شوم :

چنانچه اشاره شد بدون مقدمه و از توصیف شهرستان پاوه با عناوینی شعاری از جمله : شهر مقاومت ، شهر حماسه و یادگار شهید چمران و یارانش و رای بالای منطقه به آقای روحانی، به اصل موضوع بپردازم ! چرا که این اوصاف و القاب را مسئولان صرفاً برای بالا بردن حجم جلسات و سخنرانی ها و .....‌‌بکار می برند و شعاری بیش نمی دانم چرا که در باطن به آنها جامه عمل پوشانده نشده است !


سوابق و رزومه تان را که مطالعه کردم بیشتر شما را چهره ای در حوزه عمران یافتم تا یک چهره سیاسی و پست های احرازی تان در معاونت های عمرانی چندین استانداری گواه بر این ادعاست .

جناب آقای بازوند :

در چهار سال اول دولت آقای روحانی و با تغییر دو استاندار متاسفانه شاهد هیچ تغییری در سطح شهرستان پاوه نبودیم ، و اکثریت مسئولین استانداری از شخص استاندار تا معاونینش چهار سال تمام شعار و عده تو خالی تحویل مردم دادند که به هیچ کدام رسیدگی نشد و با چند عکس و یک گزارش از سفر به کار خود پایان دادند . و سفر استاندار قبلی آقای رازانی که صندلی های میدان مولوی و چندین سرویس بهداشتی را افتتاح کرد که توهینی آشکار به مردم بود می توان اشاره کرد ، در واقع این دو استاندار درسطح  بخشدار هم نبودند . مطالبات مردم شهرستان پاوه در سطح کلان نیستند که نیازمند توجه و پیگیری ویژه باشند مانند طرح های عمرانی نیمه کاره ای که نیازی به بازنشر آن نمی بینم .
دولت تدبیر و امید، تدبیر داشته است اما امید به آن حاصل نشده است ، در مناظرات انتخاباتی هم برنامه خاصی هم از آقای روحانی جز حمله به دولت قبل چیزی ندیدیم ! و قصورات دولت را ناشی از دست های پشت پرده می دانست که مانع تراشی می کنند بدون اینکه بگویند این دست ها چه کسانی هستند و به گونه ای رفع مسئولیت بکند !اگر اینگونه است و ادعای تان صحت دارد چرا و با چه هدفی مجدداً کاندید شدید ؟
آقای استاندار روی سخن بیشتر با شماست ، با مطالعه و مراجعه به سایت ها که استاندار لرستان در همین دولت بودید مشاهده نمودم که کارنامه درخشانی نداشتید و عدم رضایت مندی مرد و مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بیم های فراوانی را بوجود آورده بود . امید است انتخاب شما به تصدی استانداری کرمانشاه بیشتر از روی تخصص، تعهد و تجربه بوده باشد تا نزدیکی به دولت آقای روحانی و فارغ از هر نوع گرایش بندی و خط کشی های سیاسی در تحقق خواسته های بحق مردم شهرستان پاوه با عزمی راسخ و جزمی واضح ، عملگرایی را سر لوحه کارتان قرار دهید و رویه ی دو استاندار قبلی را الگوی خود قرار ندهید.

 

و من الله التوفیق

شادمان میرصاحب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد