تازیانه رکود اقتصادی بر پیکر کارگران

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296199|22:21 - 1396/03/13
نسخه چاپی
تازیانه رکود اقتصادی بر پیکر کارگران
کاهش تولید و کاهش تجارت و نبود نقدینگی در بازار سبب به وجود آمدن رکود اقتصادی شده است که دوران اين رکود اقتصادی تمامي بخش های بازار، مردم، اقتصاد و حتی دولت را در بر می گیرد.

به گزارشهزار ماسوله، کاهش تولید و کاهش تجارت و نبود نقدینگی در بازار سبب به وجود آمدن رکود اقتصادی شده است که دوران اين رکود اقتصادی تمامي بخش های بازار، مردم، اقتصاد و حتی دولت را در بر می گیرد.

 

بازاری که به حالت رکود در می آید ناشی از مدیریت ناصحیح در امر تولیدات و صادرات است که نبود نقدینگی در بازار مزید بر این عوامل باعث عدم تقاضا و خرید محصولات در جامعه می شود و در نتیجه رکود اقتصادی بر جامعه حاکم خواهد شد.

 

با زیاد شدن محصولات کارخانه ای در بازار و عدم تقاضای آن توسط مردم خود بخود این کالاها به کارخانه بازگشته و به دنبال آن عمل تولید در کارخانه انجام نخواهد شد و گاها با اخراج کارگران و افزایش نرخ بیکاری در جامعه این رکود اقتصادی تشدید می شود.

 

در این میان طبقه مرفه جامعه همواره از وضعیت بهتری نسبت به دیگر طبقات پایین جامعه برخوردار هستند اما همین تازیانه رکود اقتصادی در جامعه همه افراد را به شلاق خواهد گرفت.

 

کارگران هستند که در این گیرودار بدون هیچ سرمایه ای بیشترین ضرر را تجربه خواهند کرد.

 

در پی آن رکود اقتصادی دامن جامعه را خواهد گرفت و منجر به معضلات اقتصادی زیادی می شود که نه تنها بعد از امضای برجام این رکود اقتصادی مرتفع نگردیده است بلکه هر روز بر خانواده های کارگر جامعه ما فشار بیشتری را وارد خواهد کرد.

 

امروز جامعه ما در حالی با رکود اقتصادی دست و پنجه نرم می کند که خانواده های کارگر بسیاری در منجلاب این رکود غرق شده و تاثیرات منفی بازار هر روز بر زندگی آنها اثر می گذارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد