ابتکار ابتکار در هدیه خود به مردم مرز نشین پاوه/غلظت ریزگرد‌ها در پاوه در حال افزایش است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294487|19:40 - 1395/03/28
نسخه چاپی
ابتکار ابتکار در هدیه خود به مردم مرز نشین پاوه/غلظت ریزگرد‌ها در پاوه در حال افزایش است
باز هم داستان ریزگرد‌ها و گرد و غباری که بیماری و سختی و تنگی نفس می‌آورد در میان است.

به گزارشهزار ماسوله، چند سالی است که شهرستان پاوه نیز همانند دیگر شهرها میزبان مهمانی ناخوانده شده است که سلامتی مردم را به خطر می اندازد. مهمانی که خود دیگر میزبان شده است و گویا قصد رفتن از این منطقه را ندارد.

 

در سال جاری با وجود گرد و غبارهای پیاپی در این منطقه ، از دیروز ، این مهمان ناخوانده آسمان شهرستان پاوه را فراگرفته و هم اکنون آلودگی هوا در این شهرستان در شرایط اضطرار قرار گرفته است.

 

وجود گرد و غبار در شهرستان نه تنها نفس ها را تنگ می کند بلکه می تواند موجب بروز بیماری های متعددی شود ، این گرد و غبار گویی قصد ندارد دست از گلوی مردم این منطقه دست بر دارد .

 

مردمان این منطقه بخشی از علل حضور آن را حاصل بی‌تدبیری و بی‌تفاوتی مسئولان امر به ویژه متولیان رسیدگی به امور زیست‌محیطی می دانند.

 

این شرایط در حالی ادامه دارد که مسئولین دولت تدبیر و امید و به خصوص معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست تاکنون اقدامی جدی برای حل این معضل جدی صورت نداده اند وتنها " ابتکار" خانم ابتکار، هدیه این ریز گردها به مردم شهرستان در دوران وی بوده است و هیچ وقت هم ابتکاری برای حل این موضوع ندارد.

 

اکنون در این شرایط که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده است ، غلظت ریزگردها در استان لحظه به لحظه در حال افزایش است در برابر هجوم انبوه ریزگردها بر سر زنان و کودکان شهرستان ، فقط سکوت اختیار کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد