یادداشت/با افزایش قیمت ها؛

مردم قربانی اصلی گرانی در جامعه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294190|01:26 - 1395/01/26
نسخه چاپی
مردم قربانی اصلی گرانی در جامعه
اقشار زحمتکش و فقیر جامعه قربانیان اصلی در افزایش قیمت ها هستند که با درآمد اندک خود قدرت خرید آنان پایین امده است...

به گزارشهزار ماسوله، ما هر روز ، شاهد افزایش قیمت انواع کالاها و مایحتاج مردم هستیم ، کالاهایی که قرار بود پس از برجام سیر نزولی را داشته باشند اما هر روز سیر صعودی خود را طی می کنند.

 

وعده 100 روزه رئیس جمهور برای بهبود وضعیت معیشتی مردم هم اکنون هزار روزه شده و دردی از هزار مشکل مردم جامعه را دوا نکرد.

 

افزایش قیمت اجناس و کالاها ، مواد غذایی و خوراکی قدرت خرید را کاهش داده و توان خرید را از مردم سلب کرده است.

 

افزایش قیمت لبنیات، حبوبات، میوه جات و بسیاری از کالاهای دیگر توسط دولت در اول امسال اولین اقدام و عمل آنان در سال جاری در راستای تحقق شعار سال است.

 

اقشار زحمتکش و فقیر جامعه قربانیان اصلی در این تورم و افزایش قیمت ها هستند که با درآمد اندک خود قدرت خرید آنان پایین امده است.

 

مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی مردم با وعده صد روزه اکنون از هزار روز نیز گذشته و خبری از بهبود معیشت آنان در جامعه لمس نمی شود.

 

با تکرار وعده های ارزانی دولت یازدهم در این صورت، تنها تحت فشار بودن قشر زحمتکش جامعه را دیدیم.

 

قبل از توافق برجام تنها دلیل اصلی تورم در جامعه را وجود تحریم ها می خواندند ولی اکنون در این شرایط که دولتمردان توانستند تحریم ها را لغو کنند؛ اما افزایش نرخ تصاعدی قیمت ها در بازار را بیش از گذشته می بینیم.

 

بازارهای پاوه را که نگاه می کنیم هر مغازه داری انتظار فروش اجناس خود را دارد که با ناامیدی روز را تمام می کندو افزایش این قیمت ها برای مردم،نیز موجب نگرانی آنان، جهت چرخاندن وضعیت معیشتی شده است.

 

با نگاهی به وعده های دولت در ارزانی کالاها از یک طرف و نبود نقدینگی و گرانی اجناس نیز از طرف دیگر مسیر بی بازگشت گرانی اجناس را می توان متصور شد.

 

مسئولان باید به توده های زحمتکش جامعه که هنوز هم منتظر بهبود معیشت اقتصادی خود با عملکرد دولت هستند توجه داشته باشند .

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد