یادداشت/یاور اسکات؛

تشتت و افتراق در اصلاح طلبان/مهدوی چشمه گچی: اسنادی از برخی کاندیداها در اختیار داریم که اگر منتشر کنیم آبروی شورای سیاستگذاری می رود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293955|02:13 - 1394/11/30
نسخه چاپی
تشتت و افتراق در اصلاح طلبان/مهدوی چشمه گچی: اسنادی از برخی کاندیداها در اختیار داریم که اگر منتشر کنیم آبروی شورای سیاستگذاری می رود
عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان کرمانشاه در بیانیه ای گفته است که اسنادی از برخی کاندیداها در اختیار داریم که اگر منتشر کنیم آبروی شورای سیاستگذاری می رود.

به گزارشهزار ماسوله، شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان کرمانشاه که در بهمن ماه سال جاری با اولین جسله خود اقدام به انتخاب هیئت رئیسه نمود، دیروز نامزدهای اصلاح طلب را در حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه انتخاب کردند.

 

براساس این گزارش باتوجه به رایزنی شورای ائتلاف اصلاح طلبان استان کرمانشاه ، نامزدهای اصلاح طلب خود را در حوزه های انتخابیه استان تعیین و بالتبع درحوزه انتخابیه پاوه واورامانات نیز آقای انور بیگامیری را انتخاب کردند.

 

در تعیین و انتخاب این افراد براساس شنیده ها برای دو حوزه انتخابیه استان نامزد مورد حمایت خود را انتخاب ننموده اند و آن را به روزهای اتی موکول کرده اند.

 

این شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان که متشکل از رییس، نایب رییس، دبیر ، سخنگوی و اعضای شورا می باشد،در جلسه ای افراد مورد حمایت خود را در حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه به عنوان کاندیدای اصلاح طلب معرفی کردند.

 

هر چند می توان گفت که در این حوزه ها این شورای سیاست گذاری افراد مورد حمایت خود را معرفی کرده اند، اما با هرگونه تغییری در تعداد نامزدها این معادلات نیز می تواند تغییر کند.

 

آنچه که حائز بیان است این است کهعضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان کرمانشاه در بیانیه ای گفته است که اسنادی از برخی کاندیداها در اختیار داریم که اگر منتشر کنیم آبروی شورای سیاستگذاری می رود.

 

مهدوی چشمه گچی در بخشی از این بیانیه آورده است که کاش دوستان شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در پیشنیه برخی افرادی که در لیست خود گذاشته اند دقت میکردند و ما از برخی از اینها اسنادی در دست داریم که اگر افشاء کنیم آبروی این شورای به اصطلاح سیاستگذاری می رود.

 

وی افزوده است که ما که نباید فقط به این نگاه کنیم که کاندیدای مورد حمایت ما حامی دولت باشد بلکه اول باید ببینیم اهل حلال و حرام الهی هست؟ رشوه خواری نمی کند؟ با نوامیس مردم چگونه برخورد کرده است ؟  و نحوه بدست آوردن ثروت های میلیاردی طی سالهای اخیر توسط برخی از این کاندیداها چطور بوده است ؟

 

 شورای سیاست گزاری اصلاح طلبان برای نامزد مورد حمایت خود درحوزه انتخابیه پاوه و اوراماناتآقای انور بیگامیریرا معرفی کرده است ، و این در حالی است که این عضو شورای سیاست گذاریموضع گیریخاص خود را نسبت به تصمیمات شورا روا داشته است.

 

موضع گیری های اعضای این شورا نشان از تشتت و افتراق در آن دارد که با وجود این جدایی ها در بین آنان، جلوه خاصی را در بین مردم بر جای نگذاشته است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد