یادداشت/

"شور حضور " /ابراهیم یوسفی

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293946|13:06 - 1394/11/29
نسخه چاپی
"شور حضور " /ابراهیم یوسفی
پس برای همراهی این مردان به میدان آمده و برای ساختن اورامانی آباد و متحد و بدور از تعصبات و افکار کهنه و پوسیده و متفاوت نگریستن ها باشیم.

به گزارشهزار ماسوله، با شروع رسمی تبلیغات آزاد و همه گیر کاندیداهای مجلس دهم ,حال و هوای کوی و برزن نشان از جوش و خروش و جنب و جوش برای آمادگی واقعه ای دارد که در ساخت تاریخ قطعه ای و برهه ای از زمان اورامانات , سرنوشت ساز و حائز اهمیت و اعتبار است .

 

چرا که اهل بینش اعتقاد دارند : تاریخ را انسانهای بزرگ می سازند .

 

آنانکه خدمت را ورای یک وظیفه بلکه یک لذت میدانند .

 

آنانکه : اعتقاد دارند که زندگی دقیقا به ما آنچیزی را میدهد که دنبالش هستیم .

 

آنانکه : ایمان دارند که همیشه خواستنی ها داشتنی نیست و همیشه داشتنی ها خواستنی نیست .

 

آنانکه هرکدام بنحوی می خواهند طرحی نو در اندازند و می در ساغر اندازند که روزگاری نو در راه است و هوای نو لازم و بایسته است .

 

آنانکه : سخن زیبای بزرگمهر حکیم را شنیده اند که میگوید : لشکر گوسفندانی که توسط یک شیر اداره میشود میتواند لشکر شیرانی را که توسط یک گوسفند اداره میشود شکست دهد .

 

آنانکه : میدانند آنانکه سودای سروری دارند بایستی اهل هنر باشند , هنر شجاعت ,هنر کیاست , هنر سیاست ,هنر قیادت , هنر ... وهنر کافی در گفتن به وقت ضرورت و شعور لازم در سکوت در وقت ضرورت .

 

آنانکه : میدانند ظاهر مردم نشان از باطن مسئولان دارد وبه اهمیت آن واقف و اندیشیده اند .

 

آنانکه : هریک با رنگ های زیبا و آرام بخش و نوید بخش به امید رنگ شادی بخشیدن و روح امید دمیدن و سرود زیبای دگر زیستن در اورامانات همیشه آباد نواختن به میدان آمده اند .

 

آنانکه : افسوس از این میخورند که بی سوادان قرن 21 کسانی نیستند که نمی توانند بخوانند و بنویسند بلکه کسانی هستند که نمی توانند آموخته های کهنه را دور بریزند و دوباره بیاموزند .

 

و آنانکه : به خوبی میدانند در این دنیای زود گذر و اطراقگاه چند صباح "زنگ تفریح" زندگی چندان طولانی نیست و زنگ بعدی "حساب " است و خود را برای خدمتی صادقانه و حسابی متعهدانه در قبال خدا و خلق خدا مهیا میسازند .

 

پس برای همراهی این مردان به میدان آمده و برای ساختن اورامانی آباد و متحد و بدور از تعصبات و افکار کهنه و پوسیده , متفاوت نگریستن ها و جدا انگاشتن ها و من و تو کردن ها به فکرانتخاب بزرگ مردی به انتخاب خود و با حضور گسترده و آگاهانه خود برای ساختن اورامانی بیش از این لایق آبادبودن ها باشیم که حضور همه نشان از حس مسئولیت در تعیین سرنوشت و عزم منطقه ای برای بهره ای از خوان بی دریغ توسعه دولت و نظام خدمت گزار جمهوری اسلامی باشیم .

 

ان شاء الله

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد