حمایت از یک کاندیدا توسط برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده برای ریزش آرای رقیب

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293930|13:26 - 1394/11/26
نسخه چاپی
حمایت از یک کاندیدا توسط برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده برای ریزش آرای رقیب
برخی از افراد شاخص رد صلاحیت شده در اقدامی به حمایت از کاندیدای نزدیک به اهداف خود در جریان سیاسی اصلاحات در راستای ریزش آرای مقابل خود می پردازند، که می توان تغییر در معادلات انتخابات حوزه پاوه و اورامانات را پیش بینی کرد.

به گزارشهزار ماسوله،  با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس دهم و خبرگان، در منطقه پاوه و اورامانات نیز شور و شوق خاصی در بین مردم در جریان است که خارج از بحث تبلیغات و هواداری از کاندیدایی خاص، مردم آمادگی خود را برای شرکت در این انتخابات از خود نشان می دهند که نشان از خلق حماسه ای دیگر از آنان در پای صندوقهای رای دارد.

 

در نقطه مقابل هم گروههایی به عنوان هواداران به تبلیغات و حمایت در محافل، ومجالس و فضای مجازی از کاندیدایی خاص می پردازند، که پیش بینی تغییر در ریزش آرای کاندیداها می رود.

 

انتخابات بارزترین جلوه مشارکت مردمی در جامعه است که در سرنوشت آن جامعه در مسیر توسعه نقش بسزایی داشته و همین امراهميت بررسي و تحليل رفتار انتخاباتي نيز فزونی یافته است.

 

براساس شنیده ها برخی ازافراد شاخص رد صلاحیت شدهدر اقدامی به حمایت از کاندیدای نزدیک به اهداف خود در جریان سیاسی اصلاحات در راستای ریزش آرای مقابل خود می پردازند، که می توان تغییر در معادلات انتخابات حوزه پاوه و اورامانات را پیش بینی کرد.

 

این شنیده ها حکایت از آن دارد که این جبهه در حال تخریب یک یا چند کاندید طرف مقابل خود در فضای مجازی به طرق مختلف نیز دارند.

 

در کنار این جبهه مردم هم بیشتر از آنکه به مساله جریانات سیاسی توجه کنند به توانمندی ها، ، مقبولیت اجتماعی و محبوبیت افراد کاندیدا بها خواهند داد.

 

حضور کاندیداهای رد صلاحیت شده در این حوزه در حمایت از یک کاندیدا ، تنها با هدف ریزش آرای رقیب خود ، که به عنوان شاخص در بین مردم محسوب می شود حرکت می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد