شبکه های اجتماعی مهره باخت و یا سکوی پرش کاندیداها؟؟

سرویس: سیاسیکد خبر: 293796|22:40 - 1394/10/19
نسخه چاپی
شبکه های اجتماعی مهره باخت و یا سکوی پرش کاندیداها؟؟
فضای مجازی گاها برای برخی از این کاندیداها با این شرایط در گروهها در شبکه های اجتماعی باعث شکست و برای برخی دیگر نیز می تواند سکوی پرش کاندیداها محسوب شود.

به گزارشهزار ماسوله، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این روزها شاهد تشکیل انواع گروه ها و کانالهای تلگرامی با موضوع انتخابات و حامیان نامزدهای انتخابات می باشد.

امروزه در دهکده جهانی تمامی افراد به طور مستقیم و غیر مستقیم با فضای مجازی و اینترنت سروکاردارند و اخبار نیز دراین فضا به سرعت انتشار می یابد. فضایی که علاوه بر به روز بودن و کم هزینه بودن می توان گفت از امنیت کمی برخودار است و می تواند توسط افراد سود جو باعث تخریب شخصیت ها و جناح ها شود.

طبیعی است که در جریان برگزاری انتخابات ما همیشه با یک التهاب در جامعه مواجه هستیم و مردم با یک شور و شوق به استقبال یک حادثه تاریخی و یک رخداد بزرگ انقلابی در کشور می رود و آن برگزاری انتخابات است که نشان از دغدغه مردم در سرنوشت خودشان است.
با توجه به اینکه اگر فضای انتخابات به صورت صحیح هدایت شود ؛ لذا حضور حداکثری مردم در این انتخابات و رای آنها به صندوق‌ها باعث پیروزی مردم خواهد شد، در واقع هر رایی که به صندوق انداخته می‌شود باعث موفقیت نظام جمهوری اسلامی و ضدیت با نظام استکباری است.

شروع تبلیغات انتخاباتی که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی توسط حامیان و کاندیداهایی که هنوز صلاحیت آنها به طور قطع تائید نشده است، کلیک خورده، تفکر کاندیداها را نمایش خواهد داد و همین امر فضا را برای حضور دشمن هم باز خواهد کرد.

چیزی که امروز ما در گروه هایی – با اسم انتخاباتی – در شهرستان با آن روبرو هستیم ، افراد برای معرفی ،تبرئه و تخریب دیگران از این گروه ها استفاده می کنند و امکان سوء استفاده را برای فرصت طلبان فراهم می آورند.

نکته مهم این است که آیا کاندیداهایی که در این فضا تبلیغات خود را شروع کرده اند ، با وجود انکه دشمن می تواند از این فرصت استفاده نماید و به ترغیب در شرکت نکردن انتخابات و تخریب کاندیداها بپردازد و در کمترین زمان ممکن به هزاران نفر مطالب دشمن ارسال شود، گاها برای برخی از این کاندیداها با این شرایط در گروهها در شبکه های اجتماعیباعث شکست و برای برخی دیگر نیز می تواند سکوی پرش کاندیداها محسوب شود.

تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات از الزاماتی است که باید توسط کاندیداها با رعایت خط قرمزها مورد توجه قرار گیرد و استفاده از تمام امکانات و فضاهای موجود برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با گستردگی فضای مجازی به کار گرفته شود.

با توجه به تبلیغات زود هنگام کاندیداها در فضای مجازی ، باید در این زمینه دستگاه های مسئول به وظایف خود در این باره عمل کنند تا در اجرای قانون خطا صورت نگیرد و اخلاق مداری در انتخابات به دور از تخریب شخصیت ها و شان نظام اسلامی فراهم شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد