بیانیه اعضای مجمع عالی سازمان بسیج شهرستان پاوه در محکومیت اعدام شیخ نمر

سرویس: سیاسیکد خبر: 293771|15:13 - 1394/10/14
نسخه چاپی
بیانیه اعضای مجمع عالی سازمان بسیج شهرستان پاوه در محکومیت اعدام شیخ نمر
اعضای مجمع عالی سازمان بسیج شهرستان پاوه در بیانیه ای تاکید کرد: این کار مغرضانه سیاسی است ، ربطی به اسلام و مسلمین شیعه و سنی ندارد و ما از نمایندگی ملت خود این رفتار وحشیانه آل سعود را محکوم و جنایت می خوانیم.

به گزارشهزار ماسوله، اعضای مجمع عالی سازمان بسیج شهرستان پاوه در بیانیه ای اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر را محکوم کردند که متن بیانیه در ذیل خواهد آمد:

 
 
 ما خادمین ملت واعضای مجمع عالی سازمان بسیج شهرستان پاوهکه اکثرا اهل سنت و پیروی امام شافعی رحمت اله ، از شاگردان امام جعفر صادق (ع) است شهادت شیخ آزادی و عدالت اسلامی شیخ الباقر النمر را محکوم می کنیم .
چون در این موقع و برهه تاریخی مسلمین که دشمنان اسلام چشم طمع به اسلام دوخته اند کلمه شیعه و سنی را برجسته کرده اند فقهای اسلام نیاز به وحدت هر چه بیشتر دارند حکومت آل سعود و خایین اسلام و مسلمین با محکومیت خودساختگی این روحانی برجسته برادران اهل تشیع خادم و دلسوز اسلام و مسلمین این تلاشگر عدالت اسلامی و وحدت مسلمین را به شهادت میرساند. این کار مغرضانه سیاسی است ، ربطی به اسلام و مسلمین شیعه و سنی ندارد و ما از نمایندگی ملت خود این رفتار وحشیانه آل سعود را محکوم و جنایت می خوانیم.
 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد