صرفا جهت طنز:

راهبرد بيمارستان پاوه در اعزام بيماران به مركز استان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293294|22:44 - 1394/07/19
نسخه چاپی
راهبرد بيمارستان پاوه در اعزام بيماران به مركز استان
مراجعه هر بيمار با جرئي ترين عامل بيماري او جهت مداوا، و عدم اعزام او به مركز استان مخصوصا قشرکم بضاعت جامعه که توانایی وهزینه های گران درمان در شهرهای دیگر را ندارند مي تواند گامی عظیم رو به جلو باشد...

به گزارشهزار ماسوله، شهرستان پاوه با جمعیتی بالغ بر 59 هزار نفر همواره در بخش‌های مختلف پزشکی و درمانی هيچ وقت با مشكلاتي چون نبود پزشکان متخصص، نداشتن دستگاه، نبود جاده مناسب برای اعزام بیماران و دوری از مراکز درمانی مرکز استانمواجه نبوده است.

بيماران اورژانسي كه به بيمارستان پاوه جهت مداوا مراجعه مي كنند گاهي كه با وارد شدن ضربات جسمی مانند ضربات مغزی به بیماران و گاهي هم به دلايلي جزئي چون مارگزيدگي ، نياز به اعزام بیمار به مراکز درمانی مرکز استان آن‌هم با طی کردن مسیر 120 کیلومتری پاوه به كرمانشاه، نبوده است.

مراجعه هر بيمار با جرئي ترين عامل بيماري او جهت مداوا، و عدم اعزام او به مركز استان مخصوصا قشرکم بضاعت جامعه که توانایی وهزینه های گران درمان در شهرهای دیگر را ندارند مي تواند گامی عظیم رو به جلو باشد.

قابل ذکر است اعزام روزانه بيماران اين شهرستان به مركز استان براي مردم اين شهرستان به يك امر عادي تبديل شده تا جايي كه در اعزام بيماران به كرمانشاه با كمبود آمبولانس مواجه مي شوند.

حال بايد گفت كهتهيه آمبولانسجهت اعزام بيماران اين شهرستان به كرمانشاه به مراتب خيليضروري تر از تجهيز بخش هاي مختلف اين بيمارستاناست چرا كه براي مردم اين شهرستان نهادينه شده است كه بيماران در اين مركزمداوا نگرديده و هر روز بايد به كرمانشاه اعزام شوندو در اعزام آنها نيز تهيه آمبولانس ، نیاز ضروری و تنها اقدام مثبت آنان محسوب خواهد شد.

نكته اصلي كه بايد اظهار كرد اين است با اين وصف مردم این شهرستان که گاهی نبود آمبولانس اعزام بیمار و نبود تخت خالی در بیمارستان‌های مرکز استان برای اعزام به دغدغه اصلی آنها تبدیل می‌شود، در انتظار ایجاد یک تحول جدی و پیشرفت هستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد