استقبال و دعوت وبسايتها و رسانه هاي منطقه از برگزاري راهپيمايي روز قدس

کد خبر: 292909|03:29 - 1394/04/18
نسخه چاپی
استقبال و دعوت وبسايتها و رسانه هاي منطقه از برگزاري راهپيمايي روز قدس
دعوت گسترده از مردم برای حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس از بین کلیه وبلاگها و سايتها منطقه انتشار يافته است.

به گزارشهزار ماسوله،دعوت گسترده از مردم برای حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس از بین کلیه وبلاگها و سايتها منطقه انتشار يافته است.

 با نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کشور های اسلامی آماده برگزاری گسترده راهپیمایی روز قدس می شوند ، جمهوری اسلامی ایران نيز خود را براي هر چه باشكوه تر برگزار كردن آن آماده مي كند.

امسال اهمیت روز قدس با توجه به شرایط منطقه و جريان داعش ، حملات رژیم آل سعود علیه مردم یمن از اين نظر جلوه ای خاص خواهد داشت ، كه صهيونيسم عامل اصلي اين جنايتها در خاورميانه بوده و با اين اقدامات تنها كمرنگ شدن قضيه ظلم و ستم خود به مردم مظلوم فلسطين را بيان مي دارد.

اسرائيل كه امروز دشمن مشترك همه مسلمانان جهان است با ايجاد آشوب در بين كشورهاي اسلامي با جرياناتي مختلف ، حاشيه اي امن را براي خود درست كرده و از اين طريق سعي در انحراف افكار عمومي جوامع از مساله فلسطين را دارد.

ولي همواره علما و روحانيت و رسانه ها در آستانه اين روز، از مردم خواسته اند با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و کشورهای اسلامی اعلام کنند.

استقبال جهانیان بویژه مسلمانان از روز جهانی قدس و برپایی یک روز تاريخي، به منزله‌ی اعلام موضع واحد و یکپارچه مردم جهان، سني ، شيعه و اقوام مختلف بر علیه دولت غاصب اسراییل ، بر ارکان قدرت نظام سلطه است.

در آستانه روز جهانی قدس،علما و روحانيت از مردم خواستند با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و کشور های اسلامی اعلام کنند.

سايت هاي اين منطقه نيز حرکت عظیم مردم در حمایت از فلسطین در روز قدس، را در ساليان گذشته يادآور شده و با ارائه گزارشات متعدد و مصاحبه هاي مختلف با روحانيت اعلام كرده اند كه در این روز مردم باید بدانند، غده سرطانی به نام اسرائیل اشغال گر تا هنگامی که باشد منطقه آرامش نخواهد دید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد