” زاوڕۆی ژیر ” اولین اثر نظیف فرتاش منتشر شد

کد خبر: 99548|21:38 - 1392/09/14
نسخه چاپی
” زاوڕۆی ژیر ” اولین اثر نظیف فرتاش منتشر شد
اولین اثر نظیف فرتاش بنام « زاوڕۆی ژیر » مشتمل بر تعدادی شعر کودکانه با زبان هورامی برای گروه سنی ۴ تا ۷ سال تدوین و منتشر گردید.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از پاوه پرس مشاغلی درجامعه وجود دارند که نزد اهل معرفت در قیاس با مشاغل دیگر از جایگاه و ارزش خاصی برخوردارند، یکی از این حرفه ها می توان به شغل شریف معلمی اشاره نمود.

عزیزانی که در نظر سنجی های متعارف، عنایت جامعه مشمول حال شان گردیده و جزء محبوب ترین مشاغل جامعه محسوب و همواره به عنوان معتمدین جامعه شناخته می شوند.

معلم ماندگار کسی است که به رسالت خویش در همه حال واقف و بدان متعهد است، کلاس درس، بارنشستگی و … نمی شناسد و موقعیت های مکانی و زمانی توفیری در ایفای نقش اش ندارد.

 

یکی از این عزیزان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، و خوشبختانه این مرحله از گذران زندگی اش علیرغم دغدغه های بیشمار، نتوانسته فاصله ای از کلاس برایش ایجاد نماید و ذهن و هوش خویش را در فضای کلاس معطوف نموده به امید آنکه کلامی و پیامی را به آینده سازان دیارمان منتقل نماید.

جناب آقای نظیف فرتاش؛ عزیزی که مشکلات مالی موجب گردید چاپ اولین اثرش به سالها بعد موکول گردد، از این شاعر خوش ذوق دو اثر دیگر نیز زیر چاپ بوده که انشاا… در آینده ی نزدیک تقدیم فرهنگ دوستان دیارمان می گردد .

این اثر بنام ” زاوڕۆی ژیر ” مشتمل بر تعدادی شعر کودکانه با زبان هورامی و نقاشی هیبت احمدی توسط نشر احسان چاپ، و برای گروه سنی ۴ تا ۷ سال تدوین گردیده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد