نکو داشتی برای تجلیل از نویسندگان و شاعران شهرستان پاوه (بهمن ماه ۹۲ )

کد خبر: 96196|22:20 - 1392/09/09
نسخه چاپی
نکو داشتی برای تجلیل از نویسندگان و شاعران شهرستان پاوه (بهمن ماه ۹۲ )
رئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان پاوه با اعلام این خبر افزود: متعاقب مصوبه انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان پاوه در نظر است در بهمن ماه سال جاری همایش تجلیل از مؤلفین و نویسندگان عرصه کتاب با همکاری نهادهای فرهنگی شهرستان برگزارگردد.
به گزارش هزار ماسوله به نقل ازسلام پاوهرئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان پاوه با اعلام این خبر افزود: متعاقب مصوبه انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان پاوه در نظر است در بهمن ماه سال جاری همایش تجلیل از مؤلفین و نویسندگان عرصه کتاب با همکاری نهادهای فرهنگی شهرستان برگزارگردد.

محمدفاروق یوسفی افزود:از نشانه های پیشرفت فرهنگی هر جامعه را می توان به تکریم اهل فضل و ادب آن دیار اشاره نمود، موضوعی که انشاالله با عنایت و همت مسئولین محترم و دلسوزان این دیار به نحو شایسته ای در این خطه برگزار می گردد.

وی در ادامه تصریح نمود :تجلیل از اهل قلم وفضل، رسالتی خطیر بر دوش فرهیختگان این دیار بوده و اهتمام در این راستا سبب ترغیب و افزایش انگیزه بیشتر استعدادهای جوان این خطه می گردد.

رئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان تصریح نمود :در وهله ی اول برای قدر دانستن هنر و ذوق نویسندگان شهرستان پاوه ( مناطق : پاوه، نودشه، نوسود، باینگان ، بانه وره و روستاهای تابعه ) نیاز به شناسایی و دعوت از مفاخر این دیار بوده  ازطرفی با توجه به عدم اطلاع  دقیق از نویسندگان وشاعران دارای اثرات مکتوب می طلبد با همکاری هم دیگر بانک اطلاعاتی دقیقی را تنظیم نماییم تا بزرگواری از نظر و نگاه برگزارکنندگان پنهان نماند.

 

محمدفاروق یوسفی افزود: در این راستا از محضر کلیه عزیزانیکه آثاری را به رشته تحریر در آورده اند استدعا نمود با مراجعه به کتابخانه عمومی وحدت پاوه ( روبروی ساختمان فرمانداری) و ارائه دو نسخه از اثرات مکتوب ما را در برگزاری مطلوب مراسم معنوی مورد نظر یاری فرمایند. امید می رود علاوه بر تکمیل بانک اطلاعاتی مفاخر شهرستان ، در جوار همایش مذکور نیز نمایشگاه آثار نویسندگان و شاعران محترم دیارمان زینت بخش مراسم مورد نظر گردد.

 

وی در ادامه ازکلیه سایت ها و وبلاگ های خبری، فرهنگی و… منطقه و نیز کاربران ارجمند درخواست نمود: ضمن اطلاع رسانی مناسب زمینه برگزاری مطلوب مراسم ارزشی( تکریم اصحاب اندیشه) را فراهم آورند. لازم به ذکر است مهلت ارسال نمونه آثار تا پایان آذر ماه تعیین گردیده است. در پایان اعلام می دارد پیشنهادات سازنده شما بزرگواران در هم اندیشی و کیفیت بخشی همایش مورد نظر  قطعاً راه گشا خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد