تاكيد استاندار كرمانشاه در ديدار با فرمانداران: ظرف 10 روز برنامه ها و پروژه هاي جديدي ارائه گردد / تمام تجربيات خود را براي حل مشكلات كرمانشاه بكار خواهم گرفت

کد خبر: 96190|22:03 - 1392/09/09
نسخه چاپی
تاكيد استاندار كرمانشاه در ديدار با فرمانداران: ظرف 10 روز برنامه ها و پروژه هاي جديدي ارائه گردد / تمام تجربيات خود را براي حل مشكلات كرمانشاه بكار خواهم گرفت
استاندار جديد كرمانشاه در لولين برنامه كاري خود با فرمانداران ‘ بر بكارگيري تمام تلاش ها و جديت ها براي حركت به سمت پيشرفت و شكوفايي بيش از پيش استان تاكيد كرد.
به گزارش هزار ماسوله به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري‘ مهندس ابراهيم رضايي بابادي در نشست با فرمانداران استان گفت: طي چند روز گذشته اطلاعات خود را در خصوص ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالقوه استان تكميل كرده ام و بر اساس شناختي كه از اين استان داشتم به كرمانشاه آمدم.

وي با بيان اينكه كرمانشاه مانند ساير نقاط مختلف كشور داراي امكانات خوبي است‘ اظهار داشت: با توجه به امكانات موجود بايد يك كار گسترده تر و عظيم تري براي اين استان انجام دهيم و شرايط بهتري را براي كرمانشاه رقم بزنيم.

استاندار كرمانشاه با اشاره به شاخص هاي ارائه شده در خصوص بيكاري استان گفت: ما بايد به فكر حل مشكلات بيكاران و ايجاد فرصت شغلي براي اين افراد باشيم و وقت خود را درگير مباحث آماري نكنيم و با تمام جديت خود را در مقابل مردم مسول بدانيم.

وي با بيان اينكه مردم چشم به برنامه ها و تلاش هاي مسولين براي پيشبرد امور دارند‘ تصريح كرد: حل مشكلات نياز به فكر ‘ كار و برنامه دارد لذا از فرمانداران مي خواهم كه ظرف مدت 10 روز به منظور استفاده از ظرفيت ها و حل مشكل بيكاري جوانان ‘ پروژه هاي جديدي در بخش هاي كشاورزي‘ صنعت ‘ گردشگري ‘ تجارت و خدمات تعريف و ارائه كنند و همه به دنبال توليد فكر ‘ برنامه ‘ ابتكار و خلاقيت باشيم زيرا مشكلات استان با تلاش و برنامه مديران حل خواهد شد.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه حل مشكلات و اجراي پروژه ها تنها با اعتبارات دولتي محقق نمي شود بلكه بايد به دنبال ايجاد منابع جديد باشيم ‘ ادامه داد:فرمانداران استان بايد ظرف مدت 10 روز ضمن ارائه برنامه هاي خود براي پيشرفت شهرستان ها‘ به دنبال استفاده از سرمايه ها و ظرفيت هاي بخش خصوصي باشند.

مهندس رضايي بابادي بيان داشت: از تمام تجربيات و ارتباطات خود براي پيشرفت اين استان بكار خواهم گرفت و از امروز آنچه كه در توان دارم بصورت شبانه روز كار در خدمت خواهم گرفت.

وي تصدي استانداري كرمانشاه را لطف خداوند عنوان كرد و گفت: آمدن خود به استان كرمانشاه و خدمت به مردم بزرگ اين استان را لطف خدواند متعال مي دانم لذا براي حل مشكلات از همه تلاش ‘ پيگيري ‘ جديت و فكر و برنامه مي خواهم.

وي در پايان با بيان اينكه استان كرمانشاه از نظر نخبگان دانشجويي و دانشگاهي بسيار غني است كه در نقاط مختلف كشور مشغول فعاليت و تلاش هستند‘ گفت: مسولين بايد باور داشته باشند كه قادر به انجام خيلي از كارها هستيم و با برنامه و فكر مي توانيم بسترهاي توسعه اي اين استان را بيش از پيش محقق سازيم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد