عادل بهرامي سرپرست جامعه خبری ایران آنلاین (ایران اُنا) در غرب کشورشد.

کد خبر: 95168|20:29 - 1392/09/07
نسخه چاپی
عادل بهرامي سرپرست جامعه خبری ایران آنلاین (ایران اُنا) در غرب کشورشد.
بر پایه این گزارش، "عبدالکاظم دلفی" مدیر مسئول ایران اُنا طی حکمی "عادل بهرامی" را به سمت سرپرست جامعه خبری ایران آنلاین (ایران اُنا) در غرب کشور و رئیس دفتر استان کرمانشاه منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله به نقل از آواي اورامانات متن کامل این حکم به این شرح می باشد:

جناب آقای عادل بهرامی


با سلام و دعای خیر

بهره مندی از نیروی انسانی مجرب، متعهد و اخلاق محور درجهت نیل به اهداف متعالی نظام  اسلامی برای جامعه خبری ایران آنلاین یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

بنا به پیشنهاد مدیرکل اخبار داخلی و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی به سمت سرپرست جامعه خبری ایران آنلاین (ایران انا) در غرب کشور و رئیس دفتر این رسانه در استان کرمانشاه منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، منشور حرفه ای این رسانه: سرعت، دقت، امانت داری در انتقال خبر، سخت کوشی و پیگیری در چهارچوب قانون، با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی ضمن اجرای دقیق وظایف محوله در تقویت و توسعه ایران انا و ارتقاء جایگاه این مجموعه خبری موفق باشید.

توفیق شما را در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت داریم.

«سایه پر فیض مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای حفظه الله مستدام باد»

عبدالکاظم دلفی
مدیرمسئول و رئیس شورای سیاست گزاری ایران انا
 
همچنین مدیرمسئول ایران اُنا از خدمات "امیر آتش بار" رئیس پیشین جامعه خبری ایران آنلاین در استان کرمانشاه در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی نمود.
 
شایان ذکر است عادل بهرامی رئیس پیشین شورای اسلا می بخش شاهو، سخنگو وعضوشورای اسلامی شهرستان روانسر، دبیرحزب اعتماد ملی شهرستانهای پاوه و روانسر و از فعالان سیاسی و مطبوعاتی موثراستان کرمانشاه محسوب می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد