نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی:

رضایتمندی مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای برای ما ملاک و معیار نهایی است.

کد خبر: 94681|19:45 - 1392/09/06
نسخه چاپی
رضایتمندی مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای برای ما ملاک و معیار نهایی است.
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، گفت:رضایتمندی مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای برای ما ملاک و معیار نهایی است.
به گزارش هزار ماسوله و به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر نماينده پاوه و اورامانات دكتر منوچهری در خصوص توافق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با 1+5، اظهارکرد: اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران توانست در مقابل قدرتهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد تماما از تدابیر مقام معظم رهبری و مقاومت ملت سرافزاز ایران اسلامی است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و در راس آنها دکتر ظریف درخواست کرده که در جلسه ای غیرعلنی در مجلس حضور یابند و گزارش کامل و مبسوطی از تمام آنچه که در ژنو رخ داده را ارائه دهند.

منوچهری تاکید کرد: نظر مجلس همان نظر مقام معظم رهبری است، اگر ما بدانیم که در این مذاکرات دیدگاه ها و خطوط قرمز مقام معظم رهبری رعایت شده، ما هم از آن قاطعانه حمایت خواهیم کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: آنگونه که از شواهد و قرائن برمی آید این است که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بسیار قوی عمل کرده و توانسته حق هسته ای ایران را به رسمیت بشناساند.

وی ادامه داد: گرچه هنوز موارد مبهمی در این توافق وجود دارد که باید وزیر امور خارجه با حضور در مجلس شورای اسلامی به آنها پاسخ دهد، اما در مجموع پیروزی بزرگی برای ایران اسلامی به دست آمده که باید دیگر ملل آزاده جهان نیز از این پیروزی ایران خرسند باشند چراکه حرکت در این مسیر، راه را برای دیگر ملت ها هم باز کرده است.

منوچهری یادآور شد: به رسمیت شناختن حق هسته ای ایران را می توان «انقلاب چهارم» نامید، چراکه در این پیروزی، زیاده خواهی استکبار جهانی شکسته شد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد