اجرای موزائیك فرش و یكسان سازی پیاده روهای سطح شهر

کد خبر: 94593|16:32 - 1392/09/06
نسخه چاپی
اجرای موزائیك فرش و یكسان سازی پیاده روهای سطح شهر
شهردارپاوه با اشاره به اينكه موزائيك فرش و يكسان سازي پياده روهاي شهر پاوه جزء طرح هاي عمراني محسوب مي شود از عمليات اجرايي آن در نقاط مختلف شهر خبر داد.
به گزارش هزار ماسوله به نقل از شهرداري پاوهشهردارپاوه با اشاره به اينكه موزائيك فرش و يكسان سازي پياده روهاي شهر پاوه جزء طرح هاي عمراني محسوب مي شود از عمليات اجرايي آن در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت :پیاده روها از مهمترین فضاهای شهری مي باشد که با موازئيك فرش و يكسان سازي آنها در افزایش تعاملات اجتماعی، دارای موثر مي باشد .

 

به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، جمال ابراهيمي گفت : پياده رو ها از شاخصه هاي اصلي ارتقا دهنده كيفيت شهري مي باشند .  

وی نقش اصلی پیاده روها را در ایجاد فضایی راحت و ایمن جهت برقراری تعاملات اجتماعی و حضور همه شهروندان و مشارکت آنان در زندگی جمعی مهم ارزيابي كرد و افزود: پیاده روها کمک می کنند تا شهروند با شهر خود ارتباط برقرار کرده و زندگی شهری برای آنان معنا یابد.

شهردار پاوه به ايمن سازي و يكسان سازي و موزائيك فرش پياده روهاي معابر و خيابان هاي شهر اشاره كرد و اظهار داشت : شهرداري با موازئيك فرش پياده رو هاي خيابان امام محمد غزالي و خيابان صلاح الدين ايوبي در بهبود وضعيت تردد شهروندان ، کاهش ضریب خطر و افزایش ایمنی ، ایجاد سرزندگی و در مرحله پایانی بهره وری هر چه بیشتر فعاليتهايي را در راستاي اجراي عملیات عمرانی پیاده روهای شهری انجام داده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد