امام جمعه پاوه/توافق هسته ای به معنی تمام شدن تهدیدها نیست

کد خبر: 94042|00:45 - 1392/09/06
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه/توافق هسته ای به معنی تمام شدن تهدیدها نیست
توافق هسته ای به معنی تمام شدن تهدیدها نیست در آینده بحث اختلافات مذهبي و قومي را پیش میکشند و از آن طریق وارد میشوند، لذا باید خیلی هوشیار باشیم.
به گزارش خبرنگار هزار ماسولهماموستا ملا قادر قادری در گردهم­آیی بزرگ بسیجیان شهرستان پاوه ضمن تبریک هفته بسیج ، با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویان گفت : اگر چه از نظر عُده و عِده به اندازه كشورهاي چين و روسيه و امريكا توان و قدرت نداشته­ايم لیکن در طول اين 34 سال در مقابل قدرتهاي زور گو ايستاده­ايم و اين تنها در سایه لطف خداوند، عشق به اسلام، وجود رهبري مدبر و حضور مردم آگاه و بسيجيان مخلص در همه عرصه ها بوده است.

وی افزود : خداوند متعال در طول 34 سال گذشته در خيلي از زمينه ها حامی ملت ایران بوده است.

امام جمعه پاوه با تاکید بر اهمیت پایبندی به مبانی دینی در توفیق ملت ایران افزود : مطمئنا اگر ما همچنان پایبند به ارزش هاي اعتقادي خود باشیم هم در دنيا و هم در آخرت سربلند خواهيم بود.

ماموستا قادری سپس با اشاره به حضور بسيجيان در همه عرصه ها تصريح كرد : بسيج يك نيروي مخلص و مطیع است كه در لحظه نياز سينه خود را سپر مي كند و در ميدان حضور خود را نشان مي دهد

وي افزود: ما بسيج را نيرویي صادق ، قانع ، مخلص و اهل سنگر و مسجد ميدانيم که ثابت القدم و آماده در پاسداری از نظام حرکت میکنند

وي با اشاره به حضور پر رنگ مردم در بسیج گفت : قریب 4000 نفر از مردم شهرستان پاوه عضو بسیج هستند و این نشان دهنده این است که حقيقتا بسیج نماينده همه مردم است و احترام به اين نيرو مایه حفظ انقلاب و اقتدار جمهوري اسلامي است.

امام جمعه پاوه با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: امروز رسالت و وظیفه بسیج و بسیجیان خطیرتر از هر زمان دیگری است و مهمترین اسلحه در این نبرد بصیرت، هوشیاری و آگاهی است.

وي ادامه با تاکید بر اهمیت آگاهی وبصیرت در عصر امروز گفت : انسان مسلمان بايد آگاه به زمان خود باشد عصر امروز ما با 30 سال گذشته متفاوت است پس مي­طلبد در پايگاهها نيروها را مسلح كنيم به آگاهي و بصيرت و فرهنگ روز و آن چه در اطراف خود مي گذرد

وی افزود : هر مسئولي بايد اطراف خود را بشناسد اگر اطراف خود را نشناسد حتي اگر فيلسوف باشد نمی تواندمشکلات جامعه را درک کند.

ماموستا قادري سپس با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و قدرتهای جهان گفت : بیش از 10 سال است با 6 كشور زورگوی جهان درگیریم ، اگر چه چين و روسيه با ما ارتباط داشته اند ولي در تمامي قطعنامه ها عليه ايران آنها نیز مشارکت داشته اند

وی افزود : در تمام زمینه ها ما را تحریم کردند ، اما دولت و ملت ما در مقابل آنها حرف و منطق داشت. آن چه كه براي ما مهم است اینست که در مقابل كشورهاي زور گو حرف داريم .

وی با تقدیر از عملکرد وزیر خارجه کشورمان در مذاکرات اخیر گفت : مي طلبد در همه بخشها افرادی مثل آقای ظریف داشته باشیم که آگاهانه و با درایت کارها را پیش ببرند

امام جمعه پاوه افزود : مردم ما به اين نتیجه این مذاکارت و توافق هسته ای اخیر خوشحال و خرسند هستند ، لیکن ما بايد بيش از پيش هوشيار و بصيرت و آگاه باشيم .

وي در پايان گفت : توافق هسته ای به معنی تمام شدن تهدیدها نیست ، در آینده بحث اختلافات مذهبي و قومي را پیش میکشند و از آن طریق وارد میشوند ، لذا باید خیلی هوشیار باشیم.

ماموستا قادری سپس با اشاره به حضور همیشگی مردم پاوه در صحنه های مختلف وعضویت بالای آنان در بسیج گفت : تنها خواسته مردم زحمت کش این دیار بازگشایی مرز رسمی شوشمی و تردد از آن است که امیدواریم کلید این قفل که سالهاست بسته است با دستان سپاه پاسداران برای این مردم باز شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد